İzleyiciler

21 Ocak 2011 Cuma

silikon tabancası ile çerçeve süsleme




geçenlerde aldığım silikon tabancası ile basit bi süsleme yaptım.
kesme boncukları alıp eski çerçeveme rastgele yapıştırdım.havası değişsin bi şirinlik gelsin diye de kalp ekledim.şimdi sıra içine güzel bi fotoğraf eklemekte...


buaralar şıpsevdiliğim maximumda:)

snood örüyorum
t-shirt boyuyorum
takı tasarlıyorum
silikon tabancası ile neler yapıyorum neleeeeer:)

ama bu hazırlıkların bi amacı var.şimdilik sürprizzzzzz!




3 yorum:

  1. buda güzel olmuş boncuklar pasta süsü gibi duruyo :)

    YanıtlaSil
  2. :))aa evet pasta süsü gibi durmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık.çok güzel şeyler ortaya koymussun.Ben daha yeniyim böyle bişeyler istiyorum bede:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...