İzleyiciler

6 Ocak 2011 Perşembe

silikon tabancası ile ben:)


bugün eşimin kuzeni Betül ablamın yanına uğradım.hediyelik eşyalar satan bi dükkan işletiyor.

5dk oturduktan sonra elime silikon tabancası verip beni masa başına aldı saolsun:)
bende ne bulduysam yapıştırıp
en sevdiğim işlerden biri olan uydurmasyon çalışmalar yaptım.ilk fotoda silikon tabanca ve ben pek mesuduz:)

yapım aşamalarından bi iki kare;

sepetin öncesi-sonrası ve rafta yerini almış hali;

bu cici vazo süslemelerinin lila olanı Betül ablaya,pembe olanı bana ait
ben abartıp fazla doldurdum sanırım:)

şarap sepetini bile tülledik,çiçekledik

bunlarda dükkandan bi kaç foto;
(soldaki tabak süslemeleri sprey boya ile yapılmış ve mum eklenerek zenginleştirilmiş)
renkli mumları hoş süslemeler Betül ablanın elemeği.



sanırım artık daha sık uğricam bu dükkana:)

buarada bugünki kombinim;


kazak-elbise;mango
botlar;ankara'dan
toka;yine fiyonk:))

16 yorum:

  1. çizmelere bayıldımm!

    YanıtlaSil
  2. ne renkli bir dükkan o öyle. :)

    YanıtlaSil
  3. Beni bu dükkana sabah bıraksınlar, akşam alsınlar:))

    YanıtlaSil
  4. swotpisces;evet öyle çok eğlenceli:))

    banuca;banu hanımcım ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
  5. aa bu dükkan tam benlik valla ya ben senin yerinde olsam hergün giderdim cnm ne güzel deşarj olur insan bişiler süsledikçe :)

    YanıtlaSil
  6. cecilia;:))atla gel tatlım beraber çıldıralım:))vakit buldukça gidicem artık:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. canım benimmmmm teşekkür ederim tatlımmmm:)

    YanıtlaSil
  9. Canım ne kadar güzel şeyler yapmışsın, ellerine sağlık. Elbisen de çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  10. fundacım teşekkürler.bi gün senlede gideriz:))

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık, ne güzel olmuş, dükkanda d her türlü detay mevcut, insanın kafası dinlenir... :)

    YanıtlaSil
  12. sihem;teşekkürler güzelimm.dükkan baya eğlenceli:)stres attım,kafa dinledim tatlım

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. canım mümü.fazla kalamadın mağazada.eğer kalsa idin yaptığın cicilerin hemen alıcı bulduğuna şahit olucaktın.ellerine sağlık.ee yemeği hak ettin:) ilk fırsatta bekliyorum.vee yeni cicilerde bekliyorum.mağazamıza renkk kattın teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. aaa canım benim.gerçekten satıldımı:))çok mutlu oldum.ilk fırsatta gelicem yine:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...