İzleyiciler

24 Ocak 2011 Pazartesi

makyaj blogları dikkat!!!


makyaj bloglarının sıkı takipçisiyim.
ama gerçekten emek verilen,özenilen bloglar bana daha çekici geliyor.
sadece yaptığı makyajın fotoğrafını ekleyen arkadaşlarada saygım sonsuz ama onların yanında makyaj malzemelerini tek tek açıklayan,fotoğraflayan,özelliklerini-eleştirilerini yazanların yeri ayrı diye düşünüyorum.
daha çok farkedilmeliler diyorum!

uzun süredir takibinde olduğum güzel bi blog;karameltadında.com'da okuduğum yazıyı paylaşmak istedim.(detayları oradan okumanız daha iyi diye düşündüm)
lafı çok uzatmadan karameltadında.com'un tatlı sahibesinin yazısına  buyrun diyorum:)
destek vermek isteyenlerde lütfen buraya

Not;
 makyaj bloglarına teşekkürler.
sayenizde;makyajla ilgili biçok püf noktayı,kozmetiklerle ilgili bilgileri,indirim haberlerini sizlerden öğreniyorum.
dilerim hakettiğiniz değer ve ilgiye boğulursunuz:))

sevgiler...

3 yorum:

  1. Ne tatlı bir blogmuş, sayende ben de öğrenmiş oldum, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. sihem;öyledir canım.öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...