İzleyiciler

21 Ocak 2011 Cuma

kutu kaplama-süsleme-takı kutusu yapma






çikolata kutularını bile atamaz olduğumdan böyle değerlendiriyorum:)

geçenlerde kardeşime yaptığım takı kutusunun bi büyüğünü kendime yaptım.
çikolata kutusunu yapışkanlı kağıtla kapladım,kurdelelerden fiyonk yaptım.silikon tabancası ile süsleri 
tutturdum.o kadar:)

kardeşime yaptığım kutuyu merak eden varsa buraya bakabilir.
diğer kutu kaplama zamazingoları ise burda:)


NOT;bloga ekledikten sonra farkettimki çok kıpkırmızı olmuş fiyonklar.zeminle aynı renk olduğundanda içime sinmedi.hemen minik değişim yapıp öyle kullanayım diyorum.siz ne dersiniz???

9 yorum:

  1. Bence çok tatlı olmuş şekerim değiştirme :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canımmm:)

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş güzel bence değiştirme ;)

    YanıtlaSil
  4. bende bu aralar çok sardım ya ama süsleme kısmında pek becerikli değilim, daha çok kaplama kısmını yapıyorum :) takip ettiğin siteler fln da varsa bu konuyla ilgili paylaşırsan pek sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. zeynep değiştirmicem:))son kararımı verdim:))

    s.memories;kendin uydur içinden geçeni yap.takip ettiğim site yok bu konuda tamamen uyduruyorum:)

    YanıtlaSil
  6. haha peki :) çok güzel olmuş diğerlerine de baktım.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. stardust memories;canım sen daha güzellerini yaparsın eminim.öpüldün:)

    YanıtlaSil
  8. canım sevimli olmuş bencede değiştirme. Kırmızı kırmızı kalsın :)

    YanıtlaSil
  9. moda çıkmazı;:))teşekkürler.peki böyle kalsın.herkes bu yönde yorum yaptı size güveniyorum:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...