İzleyiciler

18 Ocak 2011 Salı

Inglot indirimde






















geçenhafta kızlarla alışveriş için çıktığımızda dönüşe karar verdiğimiz anda farkettim indirimi.
sürekli kullandığım bi renk olduğu için bu rengini aldım.
ama çeşit çok-fiyat uygun.bilginiz olsun istedim.

songünlerde indirim haberleri paylaşıyorum fazlaca:)
ama bence hakeden markaların indirim haberini vermekte sakınca yok.

buarada Boyner,İnci,Mudo,Zara indirimide super.

aldığım elbiseleri,ayakkabıyı kombinlerde paylaşıcam.
(mango%50indiriminden aldıklarımın bi kısmı bi daha indirime girmiş.o hüznüde yaşadım:))

güzel günler diliyorum,spora kaçıyorum...

6 yorum:

  1. tüm ürünlerde mi indirim var ki meşhur gel eyeliner ından almak istiyorumda inglotun

    YanıtlaSil
  2. biraz acele ile çıktım ordan .sanıyorum farlarda indirim vardı:(

    YanıtlaSil
  3. PEKİ TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  4. Cidden ya mango indiriminden sonra benimde aldığım çoğu ürün de tekrar indirime girmişti bu sefer nedense hersey aynen duruyor :(

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...