İzleyiciler

20 Ocak 2011 Perşembe

bana super hediyeler geldii


huyumkurusun sadece diyalogumun olduğu bloggerların hediye çekilişlerine katılırım.

çok sevdiğim bi blogta;Kelebeğin Rüyası yılbaşı çekilişini gördüğümde şansımı denemek istemiştim.ve şanslı kişilerden biri oldum:)hediyelerde benim ihmalim yüzünden bugün elime geçti.

Tuğba çok tatlı bi blog sahibesi.
hediyelerinede bayıldımmmm:)

çok mutlu oldum.çooook teşekkür ediyorum canım Tubişim'e

gelelim cicilerime;








carmina minerals far
carmina minerals ruj
carmina oje
revlon maskara
stila 3lü far
3lü duş jeli(daha açmadan harika kokuyolar:))
vee şirin sepet


şimdilik carmina ürünlerinin kutularını çok beğendiğimi söyleyip kaçıyorum.
hediyelerin uygulamalı olarak detaylı fotoları pek yakında burda:))




















Tubişim kocaman öpüyorum seni
benim gibi kokoş birine hediye edilebilcek en güzel ciciler bunlardır:))

6 yorum:

  1. hediyeleer süper, güle güle kullan kokoş hanım. :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım, benim hediye çekilişime de beklerim
    http://baharmasali.blogspot.com/2011/01/hediye-cekilisim-varrr.html

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım benimmm...

    YanıtlaSil
  4. çook teşekkür ediyorum tatlı hatunlar:))zaman sıkıntım var diye toplu teşekkür ettim bu seferlik affola:)

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullan Mürüş'üm :)
    Carmina ürünleri mineral serisi gerçekten çok başarılı herkese tavsıye ederım.Size küçük birde bilgi vereyim. www.carminshop.com 'dan alışveriş yapanlar info@carminashop.com adresine email atarak Kelebeginruyasi.com takipçisi olduğunuzu belirtirse Carmina'dan sevimli hediyeler kazanacak :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...