İzleyiciler

30 Aralık 2010 Perşembe

2010'da son kombinim bu şirin elbise:)






Ankara'dan aldıklarımı paylaşma vakti gelmiştir diye düşündüm,
bu yılında son kombinini böylece eklemiş oldum.

elbise;Ankara sosyete pazarından:)
bot;ayakkabı dünyası

Ankara fotolarım gecikmeli olarak yerini alıcak ilk fırsatta.
pazarında neler buldum neler aldım hepsini eklicem:)
bu başlangıç olsun istedim.



herkese gönlünce geçicek bi yıl diliyorum
sağlık,huzur,mutluluk,bol kazanç,aşk dolu bi yıl sizin ve benim olsun:))

sevgiler...

28 Aralık 2010 Salı

yeni saç rengim ve yine mango elbise






buaralar ankara'dan aldıklarım ve mango indiriminden aldıklarım günlerimi kurtarıyor:)
saçlarımı 3renk boya karıştırıp boyadım ama alttaki renk açık olduğu için tam düşündüğüm kadar koyu olmadı.(flaşsız fotolar gerçeğe daha yakın.flaşlılar çok bakır görünmüş)

kombin detayları şöyle;
elbise;mango
bot;inanın unuttum(ankara öncesi almştım)bi ara yazarım.
saçörgülü yüzük;euromoda
boncuklu şans yüzüğü;öğrencimin hediyesi

ilk boyama denemem ve yeni bi blog

uzun süredir kumaş boyalarına gözkoymuştum.
gidip-gelip bakıp ne yapabilirm diyodum.
kısmet bugüneymiş:)

ofiste öğrenci işlerimizdeki tatlı arkadaşım aynı zamanda ortağımın nişanlısı Feriha ile beraber gidip aynı boyaları aldık.

4çeşit pembe;



















(yatay kutudaki boya kabartmalı,diğerleri düz)

aslında boyadan sonra tersten ütüleyip beklicekmişim kabarıcakmış.artık akşama evde ütülerim:)
t-shirtmn eski hali şu yazımda var bi bakın derim:)tık tık

yeni halide bu;

(t-shirt kırışıklığı için özür:)sabah aniden çantama atıp çıkınca böyle oldu:))
yarın güzel bi kombinle ilk boyama cicimi hayırlarım.


buarada  Feroş'umunda artık bi blogu var:)
onuda yalnız bırakmazsınız dimi,işte yeni blogger Feroshh'un adresi için bi tık tık:)
şuanda şablon indirip duruyoruz:)eminim çok şirin boyamalar yapıcaz.

hepinizi öpüyorum.hadi papayyy:))

25 Aralık 2010 Cumartesi

çikolata kutusundan takı kutusu yapıldı



           elime bi kutu geçtiği zaman atmaya kıyamıyorum.hemen 'ne yapabilirim' sorusu geliyo aklıma:)
            geçen bayramdan kalan çikolata kutusuda elimden kurtulamadı.  
           canım kardeşimin finalleri yaklaştığı için eve kapandı bu hafta.tlf.da sesi öyle bi masum geldiki ona bi takı kutusu yapayım keyfi yerine gelsin dedim:)
           derdine derman olmaz ama yüzünü güldürür bu uyduruk kutucuk.       






                                       
odasına pembe yakışır diye pembiş satenlerle süsledim üstünü.
kutunun içinede pembe kalpli peçeteyi kesip yapıştırdım.
minik bi not ekledim:)
o kısma ikimizin beraber olduğu bi foto.yu yapıştırcam.


  kutunun öncesi fotoları ve yapım aşaması;





ay sanki çok zor bişeymiş gibi yapım aşaması fotolarınıda ekledim:)
neyse artık bana alıştı takipçilerim,ne yapsam kabuldur diye düşünüyorum:)

öpüldünüz değerli takipçilerim...


21 Aralık 2010 Salı

camel elbise(mango zamazingosu2:))









bugün yine hava çok güzel.bot yada kalın kazaklara gerek duymadım.
zaten kalın giyinmekten nefret ediyorum.

mango cicilerimi sıra ile giyiyorum,
bu haftayı mango haftası ilan ettim:)

elbise;mango
çorap;penti
ayakkabı;freeway
takılar;takıland

(kardeşciğim bu elbise için'sanki sandıktan çıkmış' gibi desede ben beğendim:))

gizzy'den super ciciler hediye:)

aslında hediye çekilişlerine çok katılan bi bünyem yok:)
amaaa eğer uzun süredir takip ediyosam.samimiyetine inanıyosam bi bloggerın çekilişine seve seve katılıyorum:)

işte onlardan biri gizzy:)

bloguna ışınlanın derim:) tık tık:)

20 Aralık 2010 Pazartesi

yeni mango cicileri ve yeni fiyonkcuklar:)






buaralar mango indiriminden herkes gibi bende faydalandım:)
gün geçtikçe yeni kombinlerle paylaşıcam.çünkü bloglardan takip eden arkadaşlarımla dışarı çıkarken sıkıntı yaşamaya başladım,bana tlf.da şunu giy bakalım diyenler bile oluyo:)
o nedenle kıyafetlerimi alışveriş postu yapmicam artık.

biçoğunuz artık fiyonk aşkımı öğrendi sanırım,dayanamıyorum fiyonk görünce.

gelelim kombin detaylarına;

kazak;mango (yeni indirimden:))
pantolon;mango(yeni indirimden:))
yüzük ve kolye;alexi andriotti
(yüzüğü geçenlerde almştım.dün baktığımda kolyesini gördüm.dedimki benim olmalı evdeki fiyonkcuğa kardeş olmalı:))

ayakkabı;freeway
 çanta;mango (3,4yıllık:))

hadi öptüm sizi şekerler,ben spora kaçıyorum.
incecik olmaya çalışayım biraz:)

16 Aralık 2010 Perşembe

odama yılbaşı süslemesi

 
ağaç süsleri çok az oldu.yarına ek yapılacak.





zımba-delgeç takımım bile kırmızı furyasına kapıldı:)


perdelerime renkli maşalarla süsler tutturuldu

süslemeler için hazırlıklar yapıldı;





canım öğrencim Ezgi ile beraber uydurduk


 totom üşümesin ve kombin tamamlansın diye kırmızı polar şal atıldı  koltuğuma:)

değişimden önce neler vardı elimizde;
kahve makinesi kutusu:)


öncesi-sonrası durumları şöyleee;



bu yeşil cicos ezgi'nin fikriydi.
aslında yeşil ponpon bi kazağımın parçasıydı:)
ona yapışkan göz-burun  takıp,kırmızı takı kutumun içine yerleştrdi:)





1saat içinde bunlar yapıldı.derslerim olduğu için ıvır-zıvırları topladık kaldırdık.
bikaç gün içinde süslemeler devam edicek.

Ezgiciğime teşekkürler...