İzleyiciler

31 Ağustos 2010 Salı

super bi geziden ilk foto




canım eşimin süprizi ile gittiğimiz kapadokyadan döndük.
bi süpriz daha yaptı dün gece eve uğrayıp valiz içindekileri değiştirdik,yazlığa geldik.
hızlı yaşamak çok güzel.

neler aldım,nereleri gezdim,ne yedim içtim hepsi fotolandı:))
eşim alışık bu duruma,arkadaşları ise bi süre tuhaf baktılar bana ama alıştılar.
hatta çekmem gereken detayları farkettirdiler:)))
şimdi annem ve babamla eşsiz sohbet için kaçıyorum.ilk fırsatta fotoları eklicemm.

27 Ağustos 2010 Cuma

heyecanlıyım,mutluyum

az önce kocacım aradı.yazlığa gitmiyoruz,sana sürprizim var dedi!!
çok sordum söylemedi önce.
dışardaydım,eve geldim bi daha aradım,tabiki ısrar ettim(huyum kurusun çok meraklıyımdır:))

bi kaç soru sordum veee
KAPADOKYAAA dedim. bildiiim.

eren'le ilk flört günlerimizde üniv.de gezi vardı.daha 1ay olmuştu.çoğu arkadşımız gidiyodu bizede gelin diye ısrar etmişlerdi ve gitmiştik.

babamın klasik laflarına karşı gitmiştim.
o laflardan bi kaçını sıralıyorum;

*kızım kaç kere gittin oraya.
*ben sizi götürdüm,yine götürürüm.
*görmediğin bi yer olsa giderdin:)))...

babam aynı lafları alanya-antalya,sideve bütün gezilerde söyler:))

tamam haklıda.sağolsun annem-babam bizi ellerinden geldiği kadar farklı yerlere götürdüler,karadeniz hariç bi çok yere gittik.
bütün ege ve akdeniz kıyılarını gezdirme sebepleri bizi okul gezilerine yollamamakmıydı acaba??:)))



amann napıyorum ben.anılara daldım.

hemen kalkıp yazlık için hazırladğm çantayı döküp,kapadokya için hazırlık yapmam gerek.
bayılıyorum sürprizlere...
hadi papayyy

mavili kombin





geçen hafta anneme giderken giydiklerim.

etek ;koton
thsirt; zara 
straplez;pazardan
terlik;?

saç rengim garnier8

26 Ağustos 2010 Perşembe

nazar boncuğu tırnaklarımda-yüzüğümde










ojelerle farklı desenler yapmayı seviyorum.
annemin bana aldığı şans yüzüğünden esinlendim tırnaklarımıda nazar boncuklu yaptımmm

24 Ağustos 2010 Salı

bu güzel yazı okunmalı bence

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/15620973.asp

yeşil oje denemesi








yazlıkta bol boş vaktim vardı.
gitmedende neon ojelerden almıştım.

yeşil bikinimi giydiğim gün yeşil puantiyeler yaptım. eserimi paylaşayım istedim:))

23 Ağustos 2010 Pazartesi

kpss rezilliği-bu ülke adam olmaz-lanet olsun

kpss konusunda konuşmak istemiyodum.
buarada siyaset konuşmayıda hiç sevmem.
herkesin bi fikri vardır,oda kendine kalmalıdır mantığındayım(siyaset konusunda)

ama çıldırdım ya.
bu yılda yolsuzluk var yine!isteyen bi okusun
aynı evde oturan ve hep eş olanlar 120sorunun hepsini doğru yapmışşş.!!!

o kadar emek verdim-k.
boşa gitti

puanım çok kötü değil,ama atanmama yetmiyoo.
niye?
çünkü200biyoloji öğretmeni alıyolar.

o kadar açık varken...

şu haberle iyice sinirlendim.
geçen yıl43 ile biyoloji öğretmeni atanmışş.
ben80e yakın puanımla evde oturayım,özel sektörde iş arayım.


bazıları ise 43le atansın,ohhhh ya.

tek lafım var;
BUNU YAPANLARIN,BUNA İZİN VERENLERİN,HAKKIMIZI YİYENLERİN ALLAH BELASINI VERSİN.


yazlıktan döndüm-bi kaç foto



bu yaz maşallah diyeyim güzel geçiyoo.
her yazlığa gidişimde sevdiğim başka bi arkadaşımla vakit geçirebildim.
eşim toplantıya gidiyo diye önce üzüldüm ama sonra avantaja çevirdik:))

kızkıza yazlığın altını üstüne getirdik.

sıkıldığımız bi gün seda(98den beri çok yakın arkadaşım) ve deniz(kardeşim)le mersine gittik.
seda artık iyi bi şöför olduğunu bize ispatladı:))

tabiki mersin foruma!

gitmişken alışveriş yaptık-yedik-içtik:))
21.45te forum kapanıyo anonsu ile kendimizi dışarı attık:)))



şimdi evi toparlama zamanı:(
kocişin valizi,benim valizim,kirliler,ütüler beni bekler:))))


NOT;gitmeden yaptığım alışverişin ilk parçası bu elbise

elbise; loft
sandalet; flo
çanta; mango

19 Ağustos 2010 Perşembe

yazlıkta keyfli günler sürüyoooo-bi kaç foto








bu kez super denk geldik.sevdiğim bi çok arkadaşımla aynı anda yazlıktayız.

farklı günlerden bi kaç foto ekleyim istedim.

ilk foto havuzda laflarken
2.foto bi akşam uzun yıllardır dostum olan seda ile eğlenirken
3.foto lokma yerken:))ortadaki çıtır kardeşim tabiki bizle:))

herkese güzel günler.ben kaçtım.

14 Ağustos 2010 Cumartesi

1hafta yokum-bu neon ojelere bayıldımmmm

kocacığmn toplantısı var.pzt gdicek.bugün yazlığa gidiyoruz.
gitmişken orda kalayım dedim.

kocaman kız oldum hala evde tek kalmaya korkuyorum:))


dergilere kitaplara gömülmece

film izlemece

çılgın çılgın ojelerler tırnakları renklendirmece  

çıtır kardeşimle ve arkadaşlarımla eğlence beni bekler...

öpüldünüzzzz 

13 Ağustos 2010 Cuma

12 Ağustos 2010 Perşembe

ıslak kek



oruç tutanlar affetsin diyerek başlıyorum yazıma.

böbrek sorunum olduğu için ben tutamıyorum.

bu sabah yol çalışması yapan amcalar yüzünden erkenden uyandım.ya son günlerim işe başlicam eylülde.şööööyle bi uyuyayım diyorum olmuyo.
bende kalktım dolabı açtım kek yapmaya koyuldum.en sevdiğim kek;ıslak kek.

tarif isteyen varsa buraya TIKTIK:)
































nette gezicem diye çok az bi kısmı daha fazla pişmiş:)
hemen napıyoruzzz?
üstüne kakaolu puding yapıp döküyoruzzz,kusuru kapatıyoruzzz.

10 Ağustos 2010 Salı

kombin




çok uzaktan çekilmiş bi foto.(üstüne tıklayıp büyütebilirsiniz)
ama bu elbiseyi çok beğenip aldım.yazlıkta giyincede fotoladım.

elbise;pull&bear
ayakkabı;flo

sonrada eğlenmeye gittik tatlışım ümit'le.


9 Ağustos 2010 Pazartesi

hayatı renklendirmek lazım


geçen haftasonu 2günlüğüne gittik yazlığa.amaa ben dayanamadım 1hafta daha kaldım.
yakın bi arkadaşımıda davet ettik 3gün bizde kaldı.super günler geçirdim.

yaz keyfine ağustosta başlayabildim.

arkadaşlara vakit ayırabilmek

dergilere,kitaplara gömülmek

filmleri arka arkaya izlemek

keyfli saatlerde güneşlenmek

bol bol yüzmek

annemin enfes yemeklerini yemek


gece dışarı çıkmak,eğlenmek,dans etmek,zıplamak...

hayatı renklendiriyo.
insan bi de hastalıkları yaşayınca hayata bakışı değişiyor.
daha sıkı sarılıyor.1dkyı bile boş geçirmek istemiyor.

yaşamınızı renklendirmek için kötü bişey atlatmayı beklemeyin.
sevdiğiniz insanları mutlu edin,
keyf aldığınız ne varsa yapın.
yorgunum deyip eve tıkılmayın.
gezin,tozun,hayatı ıskalamayın!

ah menekşe benim evde yetişirmi diye düşünmekten yıllardır almıyodum.ama aldım bi de baktım mis gibi çiçekler açtı yüzümü güldürdü.

minik bi tost-limonata ile mutlu olmayı öğrendim.


bu kıza ne oldu demeyin,akıl sağlığım yerinde:))

daha pozitif olmayı öğrendim o kadar.

öpüldünüz...