İzleyiciler

30 Temmuz 2010 Cuma

yazı seviyorum



çok şükür daha iyiyim.
yazlık fotolarımı ekledim ama şöyle güzel bi yazı hazırlayamadan haftasonu geldi.
bu hafta çabuk geçti gibi hissettim.
bugün yine yazlığa yolculuk var.kocişş gelmek üzere.herşey hazır.çıtır kardeşimde geliyoooo yuppii.
herkese mutlu haftasonları diliyorum.



26 Temmuz 2010 Pazartesi

sağlığımın kıymetini daha iyi anladım-eve dönüş

bi süredir yokum.çünkü sağlık sorunları peşimi bırakmadı.
bi önceki yazımda yazdığım kadar masum çıkmadı tahlil sonuçları!

sistit
mantar
böbrek taşı düşürmece
kalp sıkışması 
derken 2haftayı atlattım.
eşimin izni hayal ettiğimiz gibi geçmedi.
yazlıkta annemin-babamın-eşimin benim etrafımda dönmesi dışında herşey monotondu.

tüm hastalıklar üstüste geldi.
çok şükür şimdi iyiyim.evimize döndük.
malum getirilen çamaşırlar yıkanıcak.kocacım işe başlıyo ütüleri yapılcak.
işleri yoluna koyup hemen yazlık fotolarını paylaşcam.(hasta yatağımda balkondan izlediğim manzara+havuzdaki neşeli insanları niye çektiysem:))

artık bloguma kavuştum.kpss derdi bitti.ama ilk atamada atanamazsam diye bi iki iş görüşmesi yapıcam:(

işleri yoluna koyup,özledğim arkadaşlarıma bi kucak açmam gerek.sonrasında yeni projelerle eskisi gibi dolu dolu paylaşımlarla gelicem inş.

öpüldünüz...

3 Temmuz 2010 Cumartesi

kpss sınavında başarılar diliyorum arkadaşlarım

az kaldı! haftaya bugün bu saatlerde sınav belasından kurtulmuş olcazzz.

benim gibi kpss stresine bulaşanlara başarılar diliyorum şimdiden.

umarım gönlümüzden geçen olur.

sevgiler.
öpüyoruuuum.

(haftaya 10temmuz sonrası görüşmek üzere.
oh be daha sık yazıcam.daha sık saçamlicam:))))