İzleyiciler

23 Mart 2010 Salı

kombin*













uzun zamandır ortalarda yokum.ders çalışıyorum şuaralar.(buarada kpssye çalışıyorum.bazı arkadaşlar vizelerde başarılar diliyo bana:))eksik olmasınlar ama bari yandaki profilimi okuyup öyle yazsanız ne güzel olur dimi)
bi değişiklik yapıp blogumu küstürmeyim istedim bugün.

etek;mango
body;tinimini
saat;asortie
çanta;ykm den
ayakkabı;aa görünmüyoki fotoda:))sanırım oda ykm den.



5 Mart 2010 Cuma

leziz ve kolay muffini

tarif çok kolay.
tadı super.
çok kabarıyo.
beğenilme garantisi var:))

içindekiler;

1yumurta
3/4su bardağı şeker(1bardaktan az)
1/2su bardağı sıvı yağ(yarım bardak)
3/4su bardağı yoğurt(1bardaktan az)
2su bardağı un
1paket kabartma tozu
1çay kaşığı vanilya
tarçın,ceviz,üzüm,fındık(isteğe göre)

*ben hepsini denedim.
cevizli-tarçınlı olan favorim.

yapılışı;

şeker,yumurta çırp.yağ ekle çırp.
kalanları ekle karıştır.
minik kaplara yarısına kadar ekle.
*bu ölçüden 12tane yapılıyo*
pişme süresi20dk.

kocacımda çok beğendi.kardeşimde,annnem,babamda.
artık bıktırana kadar yaparım ben bunlardan:))

mutfağım için yeni ciciler2






daha önce şu yazımda bi kaç cici eklemiştim.
ama foto.mak.şarjı bitti.sonra buldum.ama ev içinde mak.nemi kaybettim:))kısmet bugüneymiş.


üstteki çaydanlık şeklideki porselen demlik poşet altlığı(adı pek bi hoş oldu)BERNARDO'DAN


mini mutfak havluları;ŞOK MARKETTEN:)


pırıltılı meyvelik;adını unuttuğum bi yerden:)


aşık tuzluk-biberlik;ANNEMİN HEDİYESİ(JUMBO)
evdeki aşık biblolarda annemin hediyesi.onuda daha önce paylaşmıştım.bakabilrsiniz.


dolap içi örtüler;koçtaş


ahşap bulaşıklık;yakaladınyakaladın.com(daha önce şurda bahsetmiştim.)