İzleyiciler

20 Aralık 2010 Pazartesi

yeni mango cicileri ve yeni fiyonkcuklar:)






buaralar mango indiriminden herkes gibi bende faydalandım:)
gün geçtikçe yeni kombinlerle paylaşıcam.çünkü bloglardan takip eden arkadaşlarımla dışarı çıkarken sıkıntı yaşamaya başladım,bana tlf.da şunu giy bakalım diyenler bile oluyo:)
o nedenle kıyafetlerimi alışveriş postu yapmicam artık.

biçoğunuz artık fiyonk aşkımı öğrendi sanırım,dayanamıyorum fiyonk görünce.

gelelim kombin detaylarına;

kazak;mango (yeni indirimden:))
pantolon;mango(yeni indirimden:))
yüzük ve kolye;alexi andriotti
(yüzüğü geçenlerde almştım.dün baktığımda kolyesini gördüm.dedimki benim olmalı evdeki fiyonkcuğa kardeş olmalı:))

ayakkabı;freeway
 çanta;mango (3,4yıllık:))

hadi öptüm sizi şekerler,ben spora kaçıyorum.
incecik olmaya çalışayım biraz:)

22 yorum:

  1. Mürüşüm iyi günlerde kullan ne datlu oılmuşsun seeen :)

    YanıtlaSil
  2. canım benimmmm teşekkürler.çok mersi tubişim.öpüyorum kuzum:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan cicişlerini:) Ayakkabılarını da çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Herşey harika gözüküyor..
    Sen de dahil :)
    Ayakkabılardan bende de var :)
    Burda görünce daha bi beğendim,kolye ve yüzük tam benlik :)
    Çantaya zaten bayıldım :)
    Güle güle giy canım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Herşey harika gözüküyor..
    Sen de dahil :)
    Ayakkabılardan bende de var :)
    Burda görünce daha bi beğendim,kolye ve yüzük tam benlik :)
    Çantaya zaten bayıldım :)
    Güle güle giy canım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çoooooook güzel olmuşsunn!! fiyonklarında sende çok şekersin cingifillicim :) baştan aşağı kombinine bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullanın , çok şeker hepsi. :)

    YanıtlaSil
  8. inanırsakolurbence;teşekkür ederim.çok mersi:)


    zeliha-umut sepeti;çok çoook teşekkürler.yaşasın ayakkabı kardeşliği:)
    öpüyorum sevgiler...

    zeynep;teşekkürler esmer güzelim.çok saol tatlım benim:)

    swotpisces;teşekkürler.çok saol canım.

    YanıtlaSil
  9. Nice blog. I liked it! You should visit and follow my blogs. Thanks..

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    http://tulparturkdunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. pembeesinti;teşekkür edereim.o sizin güzelliğiniz:)

    YanıtlaSil
  11. ayakkabıların beni benden aldı :)
    göz koydum haberin olsun:)

    YanıtlaSil
  12. pembe fiyonk;:))canınsağolsun tatlım.

    YanıtlaSil
  13. pembe fiyonk;:))canınsağolsun tatlım.

    YanıtlaSil
  14. Bayılıyorum fiyonk aksesuarlara süper:)

    YanıtlaSil
  15. fashion house by zeto;bende bayılıyorum fiyonklara:)

    YanıtlaSil
  16. Canım hepsi çok hoş, çok yakışmış sana da. Güzel günlerde giymen dileğiyle. Sevgileer..

    YanıtlaSil
  17. funda;teşekkürler güzelim.sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. cok güzeller ya.
    ben yetişemedim alamadım.
    güle güle kullanın.
    bir ögretmen adayından sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler.daha güzellerini bulursunuz inşallah.meslektaşıma sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Ben de fiyonkları çok seviyorum, çok cici olmuş canım benim, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  21. sihem;ay bende hastayım fiyonklaraa:))öpüyorum

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...