İzleyiciler

16 Aralık 2010 Perşembe

odama yılbaşı süslemesi

 
ağaç süsleri çok az oldu.yarına ek yapılacak.





zımba-delgeç takımım bile kırmızı furyasına kapıldı:)


perdelerime renkli maşalarla süsler tutturuldu

süslemeler için hazırlıklar yapıldı;





canım öğrencim Ezgi ile beraber uydurduk


 totom üşümesin ve kombin tamamlansın diye kırmızı polar şal atıldı  koltuğuma:)

değişimden önce neler vardı elimizde;
kahve makinesi kutusu:)


öncesi-sonrası durumları şöyleee;



bu yeşil cicos ezgi'nin fikriydi.
aslında yeşil ponpon bi kazağımın parçasıydı:)
ona yapışkan göz-burun  takıp,kırmızı takı kutumun içine yerleştrdi:)





1saat içinde bunlar yapıldı.derslerim olduğu için ıvır-zıvırları topladık kaldırdık.
bikaç gün içinde süslemeler devam edicek.

Ezgiciğime teşekkürler...

5 yorum:

  1. Ooo epey çalışmışsınız:)Ne güzel olmuş!Ben bu yıl ağacımızı süslemedim ve süslemeye de üşeniyorum!

    YanıtlaSil
  2. :)öyle oldu biraazcık.ama süsle canım ya bi renk gelsin ortalığa,için açılır bak:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir çalışam bu.
    emegınıze saglık ögretmenım.
    ben de bir ögretmen adayıyım.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş odan canım cıvıl cıvıl :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. kova kadını;teşekkr ederim.aa ne güzel meslektaşım benim:)

    yeşim;teşekkürler canım.çok saol

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...