İzleyiciler

3 Aralık 2010 Cuma

mutfağım için pembe-mor
























mutfağımda yeşil-turuncu-sarı yoğunlukta ama değişiklik sevdiğim  için 2ayda bir perdelerin,havluların masa örtüsünün filan farklı olanlarını kullanıyorum.
buaralarda yine pembe-mor düşkünlüğüm başladı.

pembe havlu,meyve kasesi,poşetlik aldındı.
pembe kumaş alıp perdede dikicem.
sonrada pembiş pembiş mutfağımda huzura ericem:)

aldıklarıma gelince;
pembe kaşıklar;tepe home
mor kaşıklar;tepe home
bardak altlığı;assortie


mor kaşıkların üstünde türkmalı yazması hayretlere düşürdü beni:)
çin malı olmayan bişeler satıyolar nadirende olsa!

hepsinin fiyatları çok uygun,bi gözatın derim:)

sevgiler...

8 yorum:

  1. iyi günlerde kullan tatlım çok şirinler özellikle bardak altlığına bayıldum ii günlerde kullan şeker:))

    YanıtlaSil
  2. zuzucumm teşekkür ederim canım.kelebekli ve pembe ya dayanamadım:)öpüyorum şeker:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler, güle güle kullanın, pembiş pembiş. :)

    YanıtlaSil
  4. swotpisces;çoook teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. canım güzel günlerde kullan bende senin gibiyim devamlı değişik renklerde bişeyler alıp mutfağımda değişiklik yaparım ;)

    YanıtlaSil
  6. zeynepcim canım teşekkürler.değişiklik güzel oluyo dimi:)

    YanıtlaSil
  7. güle gülen kullan hepsini canım.Ama bardak altlıklarına bittim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  8. duygu;teşekkür ederim canım.bende severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...