İzleyiciler

6 Aralık 2010 Pazartesi

limango'dan masa örtüm geldiiii






















24kasım'da kendime öğretmenlergünü hediyesi olarak sipariş ettiğim masa örtüsü cmt.günü ofise gelmiş.
pzt sendromu yaşarken,üstümde mızmızlık varken bu cici yüzümü güldürdü:)

hemen misafir çağırıp,pembiş tabak,bardak,peçetelerimle bi sofra kurmalıyım.

masa örtüsü boyutları büyük yemek masama göre küçük.o nedenle mutfakta kızkıza yemeklerde yada bi çift arkadaşımız geldiğinde kullanılır türden.

resimdekinin aynısı geldi.güvenilir sitelerden alışveriş yapmanın mutluluğu bu işte!


limango davetiyesi isterseniz bana mail atmanız yeterli.


öpüyorum şekerler....

15 yorum:

  1. Ay harikaaaaaaaaaaaaa,acıktırdı beni resmen:)Böyle bir masada yemek yemek:))

    YanıtlaSil
  2. canım güzel günlerde kullan :) aynısından bende alıcaktım kahvaltı takımım pembe diye ama yemek masama ölçüleri küçük geldiği için almamıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş canım :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. beautiful capture. have a good day.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım renkleri çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  6. renkleri çok uyumlu çok hoş... güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş canım,güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  8. pride;:)bende acıktım valla:)

    vanilya's;teşekkür ederim canım:)

    zeynep;canım evet ölçüleri biraz küçük.ama dayanamadım:)

    YanıtlaSil
  9. yeşim;çok teşekkürler tatlım:)

    life r.;thanks:)

    nergiz;teşekkür ederim.bi pembe aşığıyım:)

    hayat güzel;teşekkürler tatlım.sende al çeyize:)

    defne;teşekkür ederim.çok saol.

    YanıtlaSil
  10. Canım güle güle kullan çok hoş, iç açıcı olmuş.

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan canım,masa kombinini bekliyorum :D :P

    YanıtlaSil
  12. pembe fiyonk;teşekkürler canımmm.ilk fırsatta kullanıcam,fotolarım hemen:)

    YanıtlaSil
  13. aynısı cıkması ne güzel ya.
    hayal kırıklıgı yasamamıssın en azından.

    YanıtlaSil
  14. evet şanslıyım:)teşekkürler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...