İzleyiciler

28 Aralık 2010 Salı

ilk boyama denemem ve yeni bi blog

uzun süredir kumaş boyalarına gözkoymuştum.
gidip-gelip bakıp ne yapabilirm diyodum.
kısmet bugüneymiş:)

ofiste öğrenci işlerimizdeki tatlı arkadaşım aynı zamanda ortağımın nişanlısı Feriha ile beraber gidip aynı boyaları aldık.

4çeşit pembe;



















(yatay kutudaki boya kabartmalı,diğerleri düz)

aslında boyadan sonra tersten ütüleyip beklicekmişim kabarıcakmış.artık akşama evde ütülerim:)
t-shirtmn eski hali şu yazımda var bi bakın derim:)tık tık

yeni halide bu;

(t-shirt kırışıklığı için özür:)sabah aniden çantama atıp çıkınca böyle oldu:))
yarın güzel bi kombinle ilk boyama cicimi hayırlarım.


buarada  Feroş'umunda artık bi blogu var:)
onuda yalnız bırakmazsınız dimi,işte yeni blogger Feroshh'un adresi için bi tık tık:)
şuanda şablon indirip duruyoruz:)eminim çok şirin boyamalar yapıcaz.

hepinizi öpüyorum.hadi papayyy:))

10 yorum:

  1. canım bayıldım harika olmuş en kısa sürede üstünde de görmek istiyorum :)) kabaran boyanın yakından da resimlerini eklersen çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş, bayıldım bende bi sürü tekstil kalemi var ama daha cesaret edip boyayabilmiş deilim:)

    YanıtlaSil
  3. Bende denemek istiyorum cesaret verdin bana :) yapabilir miyim falan diye hayıflanıp duruyordum sanırım denemeliyim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. touch the sky;teşekkürler canım.ilk fırsatta giyip fotolicam:))

    yetenek-sizin;bence denemelisin.çok hoş şeyler çıkar ortaya emin ol:)

    vanilya's;aa tabi dene.çok güzel oluyo.ve çok kolay.bekliyorum merakla:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşşş:) ellerine sağlık...

    bloglarda gördükçe ahşap boyama, peçete transferi derken bi de kumaş boyamaya heves ettim şimdi senin yüzünden:)

    YanıtlaSil
  6. hayat güzel;teşekkür ederim.sende yap:)

    YanıtlaSil
  7. hımm.. bu saç rengi daha çok yakışmış :) Bir de bizden gizli diyet olayı mı vardır nedir,daha fit görüyorum sizi son bir kaç ke<zdir :)

    Elbise yakışmış,yukardak cümleme sebep birazda bu elbise..

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. seddosh;
    :)teşekkürlerrr.spora başladım.diyet yapmıyorum ama akşam yemeğini bıraktım.farkedilmesi güzelll:)çok mutlu oldum:)yuppiiiiiiiiiii:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. pebeo süperdir valla hemen bakıyorum blogger arkadaşa başarılar mucx

    YanıtlaSil
  10. stil direktörü;valla bildiğimden diil.adam önerdi aldık:))öptüm kuzucummm

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...