İzleyiciler

1 Aralık 2010 Çarşamba

elbiseli kombin






elbise giymeyi çok seviyorum.
aslında bu tarz modeller 'hamilemisin'bakışlarını,sorularını artırıyo ama hiiiiiiç ciddiye almıyorum:)
(ilgililer lütfen alının lütfeeen!:))

dershanede çalışırken hep siyah,kahve,gri tonları kullanıyordum.
ama artık kendi yerimizdeyiz.
ofisimiz özel ders ile ilgili olduğu için ne giydiğim konusunda daha esnek davranabiliyorum.

ama yinede içimdeki cingifilli'yi biraz frenliyorum.yoksa oooo, kırmızı mus çoraplarımı bile giyer giderim.
6.7.sınıflarla aynı tokaları takabilirim:)


gelelim kombine;
elbise;alimod(şu yazımda var)
ceket;mango(3sezondur eskitemedim:))
çorap;penti
bot;sarıgül


saç rengimde bayram öncesi bi ton değişiklik yaptım.benim dışımda farkeden olmadı:)
saçla ilgili değişiklik istiyorum.
kararsızlığımın son bulduğu an hemen yaptırıcam.

öpüyorum,kaçıyorum:)

14 yorum:

  1. Hemen kız arkadaşıma almam lazım bundan çok güzel, özellikle bot çok iyi durmuş.

    YanıtlaSil
  2. insan olun biraz;teşekkürler.valla al:)kız arkadaşını mutlu etmiş olursun.

    bahar;teşekkür ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Oyy güzellik senii ;)) Tam sarı şeker olmuşsun, öperim :))

    YanıtlaSil
  4. canım yine çok güzel olmuşsun ve bu renk sana çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuşsun şeker :D bende resimlere bakınca saçı biraz daha koyu değilmiydi diye kendi kendime düşünüyordum :) bence bu renkte güzel olmuş bir süre kullanmalısın :) bu arada papilerini de çok beğendim

    YanıtlaSil
  6. madammoda;:)ayy çok mersi tatlımmm.öpüldün;)

    zeynep;canım teşekkür ederrim.ay beğendiniz demek.sevindim:)

    funda ceyhan;teşekkür ederim.

    chunli beauty;şeker çok mersi:)beğenildiğine göre bi süre kullanayım bari:)papiler çok rahat.seviyorum

    YanıtlaSil
  7. hep renkli giyin.inanılmaz açmış seni:)

    YanıtlaSil
  8. pembe fiyonk;ahh bana kalsa daha neler giyerim:))teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı görünüyorsun cnm:) elbisen çok yakışmış

    YanıtlaSil
  10. ladybird;teşekkürler canımm.çok mersi:)

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuşsunn ya.kim diyo hamile kıyafeti diye hiç inanmıyorum.sana çok yakışmış.güzel kombinlemişsin canım.öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. mosa gezgini;çok çok teşekkürler.valla çekemeyenler diyo sanırım:)

    öpüldün canım.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...