İzleyiciler

15 Aralık 2010 Çarşamba

Ankara'dan döndüm





















geçen hafta 4günlüğüne gittiğim Ankara maceram son buldu,evime döndüm.
valizleri döküp,yeni cicileri düzenlemek bugünlerdeki favori işim:)

Adana'da yağmur var.kış geldi artık.

ama Ankara'daki karın yeri bi başkaydı.
benim gibi çok az kar gören,kar görmek için bikaç saat yol giden biri için kar yağarken yürümek oldukça keyfliydi.

evi toparlayıp,ofise geçemem gerek.
bugün bi öğrencimle odama renk getirip,yılbaşına hazırlık yapıcaz(detayları tabiki paylaşıcam:))

ankara fotolarının arkasıyarın:)

öpüldünüz şekerler.
kışın keyfini çıkarmalı,üşütmemeli diliyorum...

6 yorum:

  1. oh maşallah ne güzel yapmışssın :) bende istanbuldan sıkıldım kendimi başka şehirlere atasım var bu aralar :D

    YanıtlaSil
  2. Özledim oraları ya foto süper canım bastır bence bunu

    YanıtlaSil
  3. busecim atla gel kuzum yanıma:)

    edicim;bende özlemişim valla.bastırcam kısmetse

    hayat güzel saol canım hoşbuldum:)

    YanıtlaSil
  4. Kuzucum görüşemedik senle ama Ankara postlarının devamını bekliyorum, merakta bırakma bizii ;))

    YanıtlaSil
  5. kuzum öyle oldu:(ankara ile ilgili özel bi post yakında:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...