İzleyiciler

30 Aralık 2010 Perşembe

2010'da son kombinim bu şirin elbise:)






Ankara'dan aldıklarımı paylaşma vakti gelmiştir diye düşündüm,
bu yılında son kombinini böylece eklemiş oldum.

elbise;Ankara sosyete pazarından:)
bot;ayakkabı dünyası

Ankara fotolarım gecikmeli olarak yerini alıcak ilk fırsatta.
pazarında neler buldum neler aldım hepsini eklicem:)
bu başlangıç olsun istedim.



herkese gönlünce geçicek bi yıl diliyorum
sağlık,huzur,mutluluk,bol kazanç,aşk dolu bi yıl sizin ve benim olsun:))

sevgiler...

20 yorum:

  1. çok tatlı olmuşsun cnm.

    YanıtlaSil
  2. ne şeker bir elbise o öyle, maşallah çok hoş olmuşsunuz, göz renginiz de çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  3. swotpisces;:))teşekkürler.gözler lens:)yinede mersi:)

    YanıtlaSil
  4. elbisen çok şekermiş canım ama sen daha şekersin:)

    YanıtlaSil
  5. şirine olmuşsun,çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  6. hayat güzel;çoook teşekkürler canım benim.sen en şekersin:))

    lalinmakyajnotları;:))mersi canımmm

    YanıtlaSil
  7. elbisenin detayları çok cici :)
    iyi yıllar cnm

    YanıtlaSil
  8. Canım saç rengin çok hoş olmuş, elbisen de çok şirin çok yakışmış iyi günlerde kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  9. pembe fiyonk;teşekkürler.iyi yıllaar tatlım benim:))

    fundacım teşekkürler güzelim.mutlu yıllar.sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

    YanıtlaSil
  11. Elbise pek yakışmış. Eee güzele ne yakışmaz dimi? Güzel bir yıl geçirmen dileği ile, mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bi elbiseymiş pek beğendim çok da yakışmış cnm mutlu seneler cingifillicimm :*

    YanıtlaSil
  13. cok cici Elbise bayildim acikcasi :)

    YanıtlaSil
  14. yetenek sizin;teşekkürler mutlu bi yıl diliyorum

    hazar;çok teşekkürler.çok mersiii:)

    sibella;:)sizede

    cecilia;tatlım benim teşekkürler.sanada mutlu yıllar olsun kuzum:)

    moda boncuğu;teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  15. Elbiseyi çok beğendim,çok yakışmış.

    yeni bloğuma beklerim

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler zaten ziyaret ettim bile:))

    YanıtlaSil
  17. elbisen çok cici hangi pazardan aldın acaba tatlım?

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...