İzleyiciler

12 Kasım 2010 Cuma

şirin sabunlar ve biz:)


geçen haftasonu mersin'e gittik.
çıtır kardeşimde geldi.alışveriş yapmak için mersinforum'a tabikii uğradık.
ordaki bu cici sabunları çok sevdim.
sabunların her biri kendi kokusunda.
çilek görünümlü olan çilek kokuyo.miss gibi:)

yurtdışındanmı diye sordum.öğrendimkiiii bu ciciler Edirne'den geliyomuşş.
yolunuz düşerse bol bol alın derim.

biz karpuzlu olandan aldık.kokusu cezbetti.

bi de böyle sepette olanları var.cici bi hediye olur aslında.


 gelelimmm kardeşim ve benim küçüklük fotoğrafımıza:)
*elimizde karpuzla:)


ee hemen elimize aldık karpuz sabunları,pozumuzu verdik.
 yıllar geçsede biz aynı biz:)
sadece boyutlarımız değişti.o kadar.




alışveriş detaylarını bol fotolu bi postta paylaşıcam.harika ciciler bulduk.

mutlu günler,bol kazançlar,bol alışverişler diliyorum şekerler:)

15 yorum:

  1. hahah çok tatlı bir hatıra olmuş!! bu sabunları bende yerimm!! :)

    YanıtlaSil
  2. bu şirin sabunların asıl yapım yeri edirne oraya giderseniz çok daha şekerlerini bulabilirsiniiizz :)

    YanıtlaSil
  3. haha süper ya :) karpuzlu pozların her ikisine de bayıldım, önce sonra diye iki ayrı not düşmüş oldunuz tarihe, çok güzel bi detay gerçekten. sabunlar çok ilginçmiş ya, ilk defa görüyorum. aldığın cicileri merakla bekliyorum cnm, çıtır kardeşe de slm :)

    YanıtlaSil
  4. chunli;şekerim çok hoş kokuyolar görsen eminim bayılırdın:)

    stardust m.;aaa evet iyi hatırlattın.hemen not düşeyim posta:)edirneden geliyomuşş.ben yurtdışımı diye sordumda.o an öğrendim:)

    ceci:)bende yeni gördüm bu sabunları.alışveriş detaylarını yakında eklicem.kardeşiminde blogu var artık:)bi uğrar sana kaynaşırsınız:)

    YanıtlaSil
  5. ben üniversiteyi edirnede okudum, bu şeker sabunlar edirnenin turistik değerlerinden:) görünce öğrencilik yıllarıma gittim birden:)
    fotolarınız süper:) ama abla kardeş hiç benzemiyosunuz:)

    YanıtlaSil
  6. hayat güzel;sen bizden çok önce biliyodun yani bu sabunları:)
    evet,kardeşimle hiç benzemiyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. az kaldı geliyorum forumun önümde bir fotoda ben çekeyim bari şimdiden iyi bayramlar ayrıca

    YanıtlaSil
  8. ata :)iyi hadi memleketine kavuş:)iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  9. ha bu arada en az sabunlar kadar şirinsiniz tabi siz de :) çok güzel bi başlık olmuş çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  10. stardust memories;çok çok teşekkürler:)hemen şımarırım:)

    YanıtlaSil
  11. stardust memories;çok çok teşekkürler:)hemen şımarırım:)

    YanıtlaSil
  12. kavuştum evim evim güzel evim deyim ama daha foruma gidemedim bi kaç güne bi bahane ile giderim kesin

    YanıtlaSil
  13. I enjoyed exploring your blog, I like your photos taken all with simplicity, offering pleasant moments !
    I liked you read, I'm follower with pleasure ! :)

    Bye Mahon
    redcat-albumart-som.blogspot.com

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...