İzleyiciler

24 Kasım 2010 Çarşamba

bugün benim günüm:)



tüm öğretmenlerin bugünün saygıyla sevgiyle kutluyorum.

yıllar önce verdiğim meslek kararımdan hiç pişman olmadım.
bugünüme şükürler olsun!


çok sevilmek yetmez bizim meslekte.
çocukların geleceği için elimizden geleni yapmalı,mesleğimize aşık olmalıyız.
kii ben öyleyim.


üniv.de öğrenciyken bi hevesle başladım mesleğime.(acemice:))
27yaşıma geldim ve 6yıldır 7sezondur geliştim,gelişiyorum,gelişicemmmm!


(kötü bişeler yazmak istemiyorum ama içime batan bi noktayı söylemeden geçemicem;
kpss denen lanet sınava girerken yaşadıklarım çok zoruma gitti.temmuz sınavı iptal olunca tüm isteğim gitti ve çalşmadım bi daha.yinede gireyim dedim ve gittim sınav yerine.


elimdeki suyu,saçımdaki tacı,küpelerimi,saatimi,kalemlerimi,alyansımı bile çıkarttırdılar.imkanları olsa daha neler çıkarttırcaklardı acaba?açtım elimdeki çubuk krakeri bile attırdılar!!!!


bu ülkedeki sahtekarlardan bıktım-k!
başını her örten namuslu ve müslüman oluyo!
artık güvenim kalmadı bu devlete.
öğretmenine bile sahip çıkamayan,tirtir titreyenlere hala öğretmenlik yaptıran,benim gibi genç ve yetenekli öğretmenleri küstüren gerizekalılara hakkımı helal etmiyorum.etmicemde!)


yazacak çok şey var ama beni bekleyen öğrencilerimle vakit geçirmek için kalkıyorum masabaşından.


bugünümün böyle güzel geçmesini sağlayan öğrencilerime,arkadaşlarıma,aileme teşekkürler...
kapanışı fotoğrafsız yapmak istemedim.(dün ders arasında çekilen bi foto)


odamda mis kokulu çiçeğim

19 yorum:

  1. canım öğretmenler günün kutlu olsun.İyi ki bu mesleği seçmişsin,sevgiler :D

    YanıtlaSil
  2. canımmm öğretmenler günün kutlu olsun güzel öğretmen!!

    YanıtlaSil
  3. cnmm ögretmenler günün kutlu olsun ama kpss de basörtülülere daha arıcalıklı gibi dawranmanın nedenini basörtülülere karsı kışkırtmak,toplumda bir catışma ortamı yaratılması istegine baglıyorum..Cnkü cok bariz bi davranıs farklılıgı varmış her okulda artık buna baglıyorum...:(

    YanıtlaSil
  4. tatlımm öğretmenler günün kutlu olsunn, bu kutsal mesleğe sahip btüün öğretmenlere sevgiler.. :*

    YanıtlaSil
  5. öğretmenim,öğretmenler günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  6. tatlı öğretmenim öğretmenler günüz kutlu olsun :))))

    YanıtlaSil
  7. cnm öğretmenler günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  8. öğretmenler günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  9. canım öğretmenler günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  10. violet;çok teşekkürler canımmm

    YanıtlaSil
  11. zeynepcim çok teşekkürler tatlım.esmer güzeliiim:)

    ayshenur;teşekkürler.haklısın.benim başörtülülerle bi sıkıntım yok.bu ikiliği yaratanlarla sorunum var:))

    cecilia;canım çok teşekkürler.

    pembe fiyonk;teşekkürler canım.

    ankara düşleri;çok teşekkür ederim...
    zuzu;çok teşekkürler tatlım.

    papatya;teşekkürler canım.

    gülçin;teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. cingifilli öncelikle şaşırdım adanadan olmana ve memnun oldum :) geçmiş öğretmenler gününüde kutlarım ;)

    YanıtlaSil
  13. ladybird;aa yoksa sendemi adanadansın:)teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  14. evet cnm bende adandayım çaliştiğin yeride biliyorum hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  15. aaa ne güzel.yerimi nerden biliyosun merak ettim:)beklerim yanıma:)

    YanıtlaSil
  16. cnm postundan okudumm :)
    kardeşimde bi dier sokaktaki etüd merkezinde ordan farkettim:) tşk.ederim davetin için ;)

    YanıtlaSil
  17. :)hımmm.kardeşin ilknur kara'yamı gidiyo:)yolun düşerse beklerim.senide kardeşinide.

    YanıtlaSil
  18. :) evet cnm ilknurda .
    inş.ben ladybird die gelirmişim:)

    YanıtlaSil
  19. :)adını söylemen önemli diil.gelirsen biyoloji öğretmeni ile görüşcem dersin.zaten tek bayan öğretmen benim.bi de öğrenci işlerinde bi bayan var o kadar:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...