İzleyiciler

29 Kasım 2010 Pazartesi

alışveriş ve fiyonk çılgınlığı

 fiyonk aşkım devam ediyor:)
sırt dekoltesi fiyonklu olunca dayanamadım.
elbisede de mini fiyonk buldum.







çoraplarda puantiye seviyorum.

 fiyonk çılgınlığım takılarada yansımış:)



elbiseler ve sırtı fiyonklu cici;adanada yeni açılan bi mağazadan.
deri ceket ve çanta;bershka
takılar;alexi andriotti
pullu bolero;tally weijl
gri bi pantolon istiyodum.farklı günlerde aldığımı unutup ucunu kaçırmışım:)
keten pantolon;de facto
tayt şeklinde olanı;elbiseleri aldığım yerden
diğeri;zara


ahh şu alışveriş kadınları nasıl mutlu ediyor:)


hepinize güzel bi hafta diliyorum...


(not;artık adanalı blogger sayısı arttı.ve mağazayı tarif etmem gerekti:)
gülbahçesi durağının arkasında,eczane yanında,adıda 'alimod'.mağazanın 3şubesi istanbul'daymış.4.sü adana'da açılmış.
sıklıkla değişik ürünler getiriyolar.
elbise çeşidi çok.tavsiye ederim:))

20 yorum:

  1. Hepsi çok hoş güle güle kullanın. Ama Adana'da açılan şu yeni mağazayı merak etmedim değil :)

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkürler.mağaza yerini hemen ekliyorum yazıya:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir alışveriş olmuş. Deri ceket, Sırt dekolten, taba canta, hırka.. hepsi harika. keyifle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. modaerator;benimde içime sindi:)çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı haftalar, hepsi birbirinden güzel ve şık güle güle kullanın.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. fuat gencal;teşekkürler sizede güzel bi hafta diliyorum.eşinize selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. oo maşallah hepsi birbirinden güzel ciciler bunlar :) Deri ceketin yeşili bende de var ve neredeyse üzerimden cıkarmıyorum çok rahat cok seviyorum :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  8. chunli beauty;:)bende çok sevdim deri ceketi.adana yeni soğumaya başladığı için bi kez giyebildim:))teşekkürler tatlımm.

    YanıtlaSil
  9. aman aman sabah sabah gözüm gönlüm açıldı bu cicileri görünce :) güle güle güzel günlerde kullan cnm :*

    YanıtlaSil
  10. cecilia;:)teşekkürler şekerimmm.çok mersii

    YanıtlaSil
  11. oh oh hepsi birbirinden güzel güle güle giy inşallah canım.

    YanıtlaSil
  12. Canım bu aldıklarınla beni mahvettin ama yaa, hepsi birbirinden güzel.. Fiyonk gördüm mü dayanamam ben de ohh sefasını sür ;))

    YanıtlaSil
  13. canım güzel günlerde kullan baya bi alışveriş çılgınlığı yapmışsın ;)

    YanıtlaSil
  14. gözlerim bayram etti:)güle güle giy tatlım

    YanıtlaSil
  15. sechhill;teşekkürler tatlım benim:)

    madammoda;biliyorum şekerim sendede fiyonk tutkusu olduğunu:)daha güzel fiyonklu ciciler senin olsun inş.:)

    zeynep;saol canımcım.biraz öyle oldu:)

    pembe fiyonk;:)teşekkürler tatlımmm:)

    YanıtlaSil
  16. herbişini çok sevdim güle güle kullan deri cekete bayıldım ama

    YanıtlaSil
  17. cnm güle güle kullan..
    sırtı fiyonkludan bende almıştım severek giyyrm ;)

    YanıtlaSil
  18. bu postu okurken gazipaşadaydım cingifilli.Ve gidip şu alımoda baktım.cidden hoş parçalar vardı.Öyle ki Zara nın linkte kihttp://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11766/en/zara-sales/11015/160503/VELVETEEN%2BFROCK%2BCOAT%2BWITH%2BMILITARY%2BBUTTONS bu ceketinin tıpkısını 36 liraya aldım :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. naki :) çok mutlu oldum işe yaradıysa tarifim:)güle güle kullan cicini:)bende zaradan geçen sezon39liraya aldığım kazağın farklı rengini ve aynısını 14.90a aldım:)ne güzellll

    YanıtlaSil
  20. ladybird;aaa ne hoş.yaşasın fiyonk kardeşiliği:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...