İzleyiciler

15 Kasım 2010 Pazartesi

1saatte örebileceğiniz bi cici(cingifilli uydurdu:))







elimde 1tane yün vardı.renklerini çok beğeniyodum.
eee uydurmasyon bi cici üretmek istedim:)
bu atkımsı şeyi geçen kış yapmıştım.
bugün paylaşmak istedim.

yapılışını bilmem yazmama gerek varmı:)
(o kadar kolayki)
 şöyleee;
yapımına 3ilmekle başlıyoruz.
bi sonraki sırada artış yapıyoruz sağ ve soldan birer tane.(5 oluyo)
daha sonraki sıralarda da aynı işlemi yapıyoruz7,9...diye artırıyoruz.
kendimize göre ölçüp bi üçgen olduktan sonra sağdan ve soldan fazlaca ilmek artışı yapıyoruz(uzunluğu isteğe göre ayarlıyoruz)
8-10sıra örüyoruz ve kesiyoruz.

püskülleri isteğe göre ekleyebiriz.

deneyin derim,hadi bakın artık bi yün varmı:)


mutlu bayramlar diliyorum çıtırlar...

13 yorum:

  1. aaa bayıldım çok hoş ya, yaparım sanırım ben bunu, seninki kadar güzel olurmu bilmem ama, rengi de çok hoşmuş ipinin :)

    YanıtlaSil
  2. cecilia;teşekkürler canım:)eminim çok daha güzelini yaparsın.iyi bayramlar tatlım.

    YanıtlaSil
  3. Eeee güzel valla, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. swotpisces;teşekkürler:)iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  5. maşallah,insan hamarat olmaya görsün:)şahane olmuş

    YanıtlaSil
  6. pembe fiyonk;ay çok teşekkür ederim canım.buarada dünki beyaz vatkalı ceketine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. iyi bayramlar..bende bir ödülün var ;)

    YanıtlaSil
  8. Canım çok cici olmuş :) ellerine sağlık. Sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  9. selam hocam yine moda yaratmışsın sen bu işi iyi biliyorsun valla kolay gelsin bayram nasıl geçiyor ???

    YanıtlaSil
  10. selam hocam yine moda yaratmışsın sen bu işi iyi biliyorsun valla kolay gelsin bayram nasıl geçiyor ???

    YanıtlaSil
  11. dominika;teşekkürler canım.iyi bayramlar.hemen bakıcam.

    life ramblings;thanks:)

    yeşim;teşekkür ederim canım.sanada iyi bayramlar sevdklerinle...

    ata;teşekkürler.eh idare eder elişlerim:)

    bayram güzel geçiyo mersini geçip yazlığa gittik.döndük.yarın yine yolculuk var.senin nasıl geçiyo?

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş ellerine sağlık renk renk yapıp takmak lazım eminim kolaydır ama en bunu değil 1 saatte 10 saatte bile öremem hiç yeteneğim yok malesef örgüye =(

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...