İzleyiciler

21 Ekim 2010 Perşembe

yeni cici



(fanatik)beşiktaşlı olduğumu hatırlatayım:)

beyaz-siyah uyumunu çok severim,çokta kullanırım.e o zaman kaçırmamalıyım dedim.

etiketi çıkarmadan fotoladım.nedeni şu;
hep assortie,koton,mango...gibi yerlerden alıyoruz takıları.
bende dahil bi çok arkadaşım defacto ya uğramadan geçiyoduk.
ama son zamanlarda
*kolye*bileklik ve *özellikle çorap çeşitlerini arttırdılar.
ve fiyatlarıda çok çok uygun.
isteyenler bi ara uğrasın derim(komisyon filan almıyorum yanlış anlaşılmasın:))

buarada şu reklamlarındaki pantollarından aldım bi tane.(hani şu;jean çıkarttıranlardan:))
kullandıktan sonra fikrimi paylaşıcam.

öpüldünüz...

2 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım gayet şık gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım.daha güzelleri senin olsun:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...