İzleyiciler

28 Ekim 2010 Perşembe

YAŞASIN CUMHURİYET!YAŞASIN ATATÜRK AŞKI!


ailem ben minicikken sorarlardı;
en sevdiğin kim?diye.
o küçücük halimle 'ATATÜRK'cevabını verirdim.
(en sevdiğim;annem yada babam demezdim)

tabiki bunu o yaşlarda söylememde katkıları büyüktür ailemin.
şükürler olsunki ATA'MIZIN izinde büyüdüm.
sanırım bu sevgiden mahrum büyüyen bi kısım insanlar var.

bu sevgiyi çocuklarına aşılayamayan aileler çok zavallılar bence! 

çok önemli hisler çocukken aşılanmalı,alışkanlıklar kazandırılmalı diyorum ben.
yıllardır
her29ekim'de bayrağımı asar,
10kasımda siyah giyer,09.05te saygı duruşunda bulunurum(evde tek bile olsam)
o gün makyaj yapmam.yasımı tutarım.
minik bi çocukla sohbetimde'Atatürk'le ilgili ne düşündüğünü sorar,ufkunu genişletmeye çalışırım.

şimdi sıra bende.
öğrencilerime saygı duruşunda gülmemeyi,onun amacının ne olduğunu,
cumhuriyet'in ne olduğunu,
Atatürk'ün neler yaptığını,
üstümüze düşenleri öğretmeye çalışıyorum.


ben elimden geleni yapıyorum.
peki yetiyormuyum???

NOT;bu resmi bilerek seçtim.ofiste odamdada var aynısı.
ben bunu alırken bana söylenen cümle şuydu;
elinde sigara var.bunu almasan.biliyosun sigara yasaklanıyo.

yok yaa!
ben Atatürk gibi bi mucizenin bi daha gelmeyeceğini biliyorum!
ve her koşulda SEVİYORUM!


9 yorum:

  1. Bende çok seviyorum cnm. Yalnız değiliz. Ucunda ne olursa olsun Atamızın izindeyiz! ;)

    YanıtlaSil
  2. aynen canım.son nefesime kadar izindeyim

    YanıtlaSil
  3. Bayramımız kutlu olsun canım. Ata'mıza, bize bu günleri armağan eden değerli insana sonsuz teşekkürler. Ve sen ne kadar şanslısın ki onun izinde yürüyecek nesilleri yetiştiriyorsun :) Öğrencilerin senin gibi bir öğretmenleri olduğu için çok şanslılar :)

    YanıtlaSil
  4. yeşim;saol canımm.evet binlerce teşekkürler.
    öğrencilerim için elimden geleni yapmaya çalşyorum,inşallah işe yarıyordr.

    YanıtlaSil
  5. içten duygu ve düşüncelerinize katılmamak elde değil arkadaşlar evet hocamız haklı ne derece yeterli olduğunuzu düşünmeyin bence bir insan bir insan atamızın değerini anlatmak için onu anlayacak nesiller yetiştirmek sizlere düşüyor tek te kalsanız siz öğretmenler bunu başaracak kudrette olduğunuzu hissediyorum yaşasın CUMHURRİYET VE TÜRKİYE DİYORUM

    YanıtlaSil
  6. ata;teşekkürler güzel yorumun için.elden geleni yapmak gerek.Ata'mızın izinde olan bi ülke diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Türk kadınları seçme ve seçilme haklarını tüm dünya kadınlarından önce Atatürk sayesinde almışlardır.Bizler Türk kadınları olarak atamıza çok sey borçluyuz onu bende çoook seviyorum cigifilli yazdıklarına aynen katılıyorum.

    YanıtlaSil
  8. vanilya's;
    haklısın canım.o olmasa hiçbirimiz olmazdık.
    sevgiler...

    pembe fiyonk;teşekkürler haman bakıyorumm

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...