İzleyiciler

19 Ekim 2010 Salı

son günlerde


bi süredir yazmıyorum şekerler
evdeki her boş anım ya nette yada oda düzenlemede geçiyo.
kış geliyoo diye klasktr ya herdolap dökülür,temizlenir yerleştirilir.
annemden bana bulaşan bu durumun kurbanıyım:)
daha öncede bahsettiğim hobi odam düzene girmiyo.
sürekli kutu kaplayı içini dolduruyoum.
hiçbişe atamazdım eskiden ama bu kez kararlıyım işe yaramayanları atıyorum.

dolaplar düzene girdiğinde fotolicam.
daha önceki dolap düzenleme maceralarım için buraya bakabilrsiniz. 


(yeni işim güzel gidiyo sayılır.
rahat bi çalışma ortamım var.)

*önemli kararlar almam gereken bi dönemdeyim.
cesaret gerek bana!

öpüldünüzzzz.papayyy:)

(not;burnum,gözüm nasıl çirkin çıkmışş.bu görüntü için özüürler olsun.
evden çıkmadan hazırladım bu postu.
acele işe şeytan karıştı sanırım:)

18 yorum:

  1. bende eşim evde yokken dolap temizliği yaptım oh misler gibi oldu :D kendine haksızlık etme çok güzel çıkmışsın saçlarına da ayrı bir bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyorsun canım saçlar süperr ;)

    YanıtlaSil
  3. Saçlar ve fistolu bluzla tam bir vintage girl olmuşsun ;))

    YanıtlaSil
  4. chunli beauty;ellerine sağlık canım.yorum için teşekkürler.saç sana dediğim garnier8:)

    myprincesss,çok teşekkürler tatlım.

    madammoda;:))seviyorumm fistoyu,danteli.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. bayıldımmm çok tatlı çıkmışsınızzz !!! saçlarınızı ne kadar beğendiğimi zaten her fırsatta dile getiriyorum o yüzden bu kez farklı bi beğenimi sunmak istiyorum : rujunu allığınız ve tenininz müthiş bi uyum içerisinde !!! maşallahhh size !!!!
    ayrıca yeni işinizi de tekrar hayırlıyayım => hayırlı olsun :):):) hıı bi de şunu belirtmek istiyorum hayatımda gördüğüm biyolojiyi en güzel anlatan öğretmensiniz !!! bu son yorumu sizin için değil sizi takip edenler için yazdım :):):)

    YanıtlaSil
  6. canım benim teşekkürler.çook şımarttın beni.bilirsin hazırımdr:))

    tatlım benim için ve öğretmenliğim için yazdıkların beni çok mutlu etti

    tekrar tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. bende saçlara takıldım.çok hoş görünüyorr:)

    YanıtlaSil
  8. pembe fiyonk;çoook teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  9. tatlım çok tatlı ve güzel görünüyorsun saçına bayıldım herşeyiyle uyumlusunuz öğretmenim :)maşallah

    YanıtlaSil
  10. zuzucummm teşekkürler.bu saçı daha sık kullanıcamm:)öpüldünn

    YanıtlaSil
  11. Oh bea ne güzelmiş Adanalı blogu izlemek, aynı kentin mekanlarını görmek, aynı faaliyetlere katılabilmek...İstanbul, Ankara vs. tamam güzel de "aynı atmosfer" değillll. Mesela sizin ve kızkardeşinizin blogunda "Çukurova Üniversitesi" kampüs girişini görünce nası sevindimmm, çok hoş bi duyguymuş canım :)) Ellerinize sağlık aynen devam:) Ayrıca hiç de çirkin çıkmamışsınız, saçlar da süper bayıldım :)) Kampüsten sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. müge;ne güzelll.sevindimmm.çok teşekkürler.adanalı blog pek yok ama ben elimden geldiğince yazıyorum.çok saol.sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Kolay gelsin canım ama bayıldım bu haline.. Aynen deli titizim bende ne olacak halimiz

    YanıtlaSil
  14. gayet hoşsun canım ya özellikle saçlar:)

    YanıtlaSil
  15. stil direktörü;edacımm teşekkürler canım benimmm.valla dök temizle yerleştir modunda geçicek hayat:)

    hayat güzel;çook merci tatlım.

    YanıtlaSil
  16. gayet hoş görünüyorsun cnm,saçların çok güzel olmuş özellikle, dolap düzenini daha önce incelemiştim bunu da merakla bekliyorum :*

    YanıtlaSil
  17. ben hala uğraşıyorum canım bitmiş değil yeni işin hayırlı olsun tam gaz devam cesarete hiç ihtiyacın yok gayet güzel çıkmışsın canım öptm by

    YanıtlaSil
  18. cecilia;teşekkürler tatlımm.bu dolap düzeni hala yapılamadı:)bitince eklicemm.

    betül özbir;kolay gelsin canım.teşekkürler.öptm

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...