İzleyiciler

28 Ekim 2010 Perşembe

lacivert-beyaz-kırmızı(kombin)









biçok şehir kışa geçti,biz hala yanıyoruz valla.
dün hava serin diye düşünüp mus çoraplarımı giydim,ofiste klima soğuk açıp ancak serinledim:)

foto çekicek kimse yoktu yanımda.
otomatikte çektiklerim ise bu kadarcık:(

gelelim kombineee
lacivert-beyaz-kırmızı uyumuna baylırım;gri-pembe uyumuna bayıldığım kadar:)

elbise;loft
çorap;penti
içteki beyaz;mango
ayakkabı;deichmann
çanta;mango
saat;assortie
beyaz bileklik;defacto
kırmızı bileklik;cingifilli üretim:)

NOT;elbisenin etek kısmı balon etek şeklinde.yoksa songünlerde 4kilo vermiş bi hatun olarak o eteğin içini doldurmadım yani:)

11 yorum:

  1. wow çok neşeli bir kombin olmuş! sevdim :) *thumbsup*

    YanıtlaSil
  2. renk uyumuyla guzel bir kombin olmus.

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda gördüğüm en şirin denizci temalı kombin:)

    YanıtlaSil
  4. lydia;çok merci:)

    bayram kombesi;teşekkür ederimmm.

    svglove;ayy çok teşekkürler.hemen şımarırım:)

    YanıtlaSil
  5. tam denizci kombini çok sevdim özellikle beyaz çorap kırmızı ayakkabıcına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. çoook güzel bi kombin olmuş canım ;) kırmızı lacivert ve beyazın uyumunu bende çok severim :)

    YanıtlaSil
  7. cemre;teşekkürler.bende sevdim bu çorapları:)

    zeynep;merci şekerim.ee zevkli hatunlarız:)

    YanıtlaSil
  8. kırmızı-beyaz-lacivert uyumunu sevenlerden biri de benim:) bana denizcileri hatırlatır bu üçlü:) pek cici olmuşsun hocam:)

    YanıtlaSil
  9. hayat güzel;:)))teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  10. çok cici olmuşsun cnm bu uyumu bende seviyorum, ya burda sular seller götürüyor valla bir fırtına tuttu biziii resmen..ohh kıymetini bilin o sıcağın :)

    YanıtlaSil
  11. cecilia;saol canım benimm.öyleymiş haberlerde izliyorum selleri.biz hala kavruluyoruz:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...