İzleyiciler

26 Ekim 2010 Salı

doğal fönlü saç-saç bakımı için tavsiye


merhaba şekerler:)
yeni iş için toplu fotoğraf çekimimiz var bugün.
bende herzamanki gibi sade ama cici olmak istedim:)

sabah evin yakınındaki kuaföre gittim,bi baktım kapalı.
hemen yeni bi kuaför keşfettim.
istediğimi anlattım ve hayret;anladı!
tarifime bakın;
doğal olsun,dalgalı olsun ama çok lüle olmasın:)
dışa olsun,ama kabarık olmasın:)

ee bende çok şey istemişim dimi.
şuan memnunum saçımdan.bakalım kaç saat bu halde kalıcak.

bi de tavsiyede bulundu kırık uçlar için
(eğer sizinde röfleden yıpranmışsa saçlarınız aklınızda bulunsun)
yılan yağı ve zencefil yağını karıştrıp haftada bi uygula
bide johnsns baby yağını saç uçlarına sür,dedi.
denediğimde sonucu paylaşırım.

hadi kaçtımm.öpüldünüzzzz:)




13 yorum:

  1. waay cok tatlı olmuş çok yakışmış :) bebe yağını bende bazen sürüyorum en azından o kuruluğu alıyor güzel oluyor.. :D yılan yağını denemek lazım bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş canım saçın, ben de bçyle doğal fönleri seviyorum, yapma bebek gibi olanları ı ıhh sevemiyorum yok yok ;))

    YanıtlaSil
  3. Rengi de şekli de süper görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor saçlarının rengi ve modeli!

    YanıtlaSil
  5. chunli b.;merci şekerim benim.yılan yağını bende denicem bakalım:)

    madammoda;teşekkürler canımcım.bende teyze saçı gibi duran fönleri sevmiyorum:))

    eb;çok çok teşekkürler...

    kitap kurduyum ben;teşekkür ederim canımm.

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim bu fön şeklini, çok yakışmış sana da, saç rengin ayreten çok hoş ;)

    YanıtlaSil
  7. cecilia;teşekkürler güzelim.saç rengim kendi eserim:)

    YanıtlaSil
  8. hem saç rengin hem fönün çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. hayat güzel;çok merci canımcım:)

    YanıtlaSil
  10. Bide çok doğal olmuş normalde kuaförlere gidince bu tarz bişey istediğinde spreyden kalıp haline dönüşmüş ama dışa dışa bi kek kalıbından çıkmış teyzem modelini fırından cıkarıveriyorlar ama bu çokk güzel!

    YanıtlaSil
  11. canım seni ödülünü almak üzere bloguma bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  12. vanilya's;teşekkürler.yorumuna bayıldım:)))

    hayat güzel;geliyorum hemen:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...