İzleyiciler

26 Eylül 2010 Pazar

ykm indirimden aldığım ayakkabı-dönüşte ucuz atlatılan kaza

bugün twitimden takip edenler bilir.
öğleden sonra eşimle dışarı çıktık.lafta ona ayakkabı alcaktık.kısmet banaymışş:)
ykm de indirim vardı.
payıma düşeni aldım.lise yıllarımı hatırlattı bu cici.




eve dönüşte ışıklarda beklerken yeşil yandı öndeki arabadaki hanım geri vitese aldı arabayı geldi bize gümledi:(
çok şükür kimseye bişey olmadı.
ama çok ilginç bişey öğrendim.
polisi aradk geldi
bize 'neden bizi çağırdınız yaralı yok.tutanağı kendinz tutcaksınız.'dedi.

yasa değişmişmiş!
yarın bi gün trafik kazasında hasar görmeyen tutanak tutarken hasar görcek hale gelicek bence.

5 yorum:

  1. canım aykkabını güzel günlerde kullan :) ve çok geçmiş olsun evet yasa malesef değişti ama çok daha kötü sonuçlar çıkıyo yani insanlar yaralı yok diye polis çağırmıyo tutanaklarını kendileri tutuyo ama bu seferde kazanında gerginliğie ile iki taraf arasında kavga çıkabiliyo ki en son bu benim başıma geldi hatta ben bile darbe aldım düşün artık :)

    YanıtlaSil
  2. Cici olmuşsun güzel günlerde giy diyecektim ama yuh yasalardan bıktım yahu

    YanıtlaSil
  3. zeynep;canım teşekkürler.yasa konusuna gelince yorum bile yapamıyorum.bu ülke adam olmaz diyorum.bizdede sorun çıkardılar,malum burası adana:))kıro çok:(

    stil direktörü;edacım saolasın.bende bıktım yasalardan:(

    YanıtlaSil
  4. zencefil ve tarçın;teşekkürler.sevgiler...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...