İzleyiciler

7 Eylül 2010 Salı

yeni ciciler


bu tshirt beğendim.
'sadeymiş-kot üstüne giyilir'dedim.



arkasına bi baktım;aaa:))tam benlik
kırmızı-fiyonk-minik dekolte bi arada:)



ayakkabı almaya hiç niyetim yoktu.ama pembiş pembiş görünce dayanamadım.
pembe-gri uyumunu hep sevmişimdir.bi şekilde kombinlerim dedim.






bitmemiş ama az kalmış avon rimelimi götürdüm.
clinique deneme boyu rimeli aldım.




bugün arkdaşım ümit'in öğlenarasına gittim.o da benim gibi biyoloji öğretmeni.
yemek yerken birazcık dedikodu yaptık(zararsızından:))
sonra o gitti ben tek gezmeye başladım.10dk sonra izin alıp yanıma zıpladı:)beraber dolaştık.

12 yorum:

  1. cicilerin pek şirinmiş güle güle kullan..
    esas sorum rımelı nereden aldıgın? ben real ykm ye gıttım farklı marka olmuyor dedıler :(

    YanıtlaSil
  2. yaaa tshirtne bittim süpermiş şeker renklride süper ayrıca çok yakışmş

    YanıtlaSil
  3. naki;canım ben ziyapaşadaki douglas tan aldım.sadce bu çeşidi kalmıştı.ama ben avon verdim.hatta liste yapıyolar herkes farklı vermişşş.

    ykm dekiler ayıp etmiş.ve şikayet etmek gerek.

    YanıtlaSil
  4. çıtır;bebeğim canım kardeşim blogundan ilk yorumun hayırlı olsun.
    teşekkürler kuzucum

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım.dun realde oldugum ıcın sansımı orda denedım :(
    yarın cadde yolu görünür bana douglas veya sevıl :)

    YanıtlaSil
  6. naki;canım sevilde yok diye bilyorum.dün cliniquenin sitesinden baktım.boşa yorulma bu sıcakta:)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Pembiş babetlere bayldım, nerden aldın tatlım?

    YanıtlaSil
  9. madammoda;canım yeni koza diye bi mağazadan aldım(adanada)
    yani bilindik bi marka değil:))
    markası;çınar:)

    YanıtlaSil
  10. babetlere bayıldım güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...