İzleyiciler

24 Eylül 2010 Cuma

çıtır kardeşim blog açtı!

canım kardeşimde artık bi blogger.
blogları gezmeyi çok seviyor.
ee yaratıcı ve tatlıda bi kız:)
evde hep çıtır dediğimz için blogunun adıda böylece netleşmiş.
 

bu alemde çok yeni.bugün bana sordu blogumda yazımı okudunmu diye.bi baktım çekingen davranıyo.
el atayım istedim:)

isteyen burdan bi TIK TIK:)

önerileriniz ve yardımlarınızı bekliyo.


4 yorum:

  1. Kardeşin de bizdedir hoşgelmiş ozaman izlenmeye alındı tamamdır ;)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun çıtır kardeşinin bloğu :) hemen ışınlanıyorum bloğuna :)

    YanıtlaSil
  3. çook teşekkürler şekerler:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...