İzleyiciler

23 Ağustos 2010 Pazartesi

yazlıktan döndüm-bi kaç foto



bu yaz maşallah diyeyim güzel geçiyoo.
her yazlığa gidişimde sevdiğim başka bi arkadaşımla vakit geçirebildim.
eşim toplantıya gidiyo diye önce üzüldüm ama sonra avantaja çevirdik:))

kızkıza yazlığın altını üstüne getirdik.

sıkıldığımız bi gün seda(98den beri çok yakın arkadaşım) ve deniz(kardeşim)le mersine gittik.
seda artık iyi bi şöför olduğunu bize ispatladı:))

tabiki mersin foruma!

gitmişken alışveriş yaptık-yedik-içtik:))
21.45te forum kapanıyo anonsu ile kendimizi dışarı attık:)))



şimdi evi toparlama zamanı:(
kocişin valizi,benim valizim,kirliler,ütüler beni bekler:))))


NOT;gitmeden yaptığım alışverişin ilk parçası bu elbise

elbise; loft
sandalet; flo
çanta; mango

2 yorum:



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...