İzleyiciler

31 Ağustos 2010 Salı

super bi geziden ilk foto




canım eşimin süprizi ile gittiğimiz kapadokyadan döndük.
bi süpriz daha yaptı dün gece eve uğrayıp valiz içindekileri değiştirdik,yazlığa geldik.
hızlı yaşamak çok güzel.

neler aldım,nereleri gezdim,ne yedim içtim hepsi fotolandı:))
eşim alışık bu duruma,arkadaşları ise bi süre tuhaf baktılar bana ama alıştılar.
hatta çekmem gereken detayları farkettirdiler:)))
şimdi annem ve babamla eşsiz sohbet için kaçıyorum.ilk fırsatta fotoları eklicemm.

5 yorum:

  1. hala Kapadokya 'ya gidemedim ben :(
    yıllardır hep gitmek isterim..

    YanıtlaSil
  2. Bende Kapadokya yı acayip merak ediyorum. Ne güzel gezmişsin. Fotoları eklede bizde görelim.

    YanıtlaSil
  3. beril;umarım ilk fırsatta gidersin.şiddetle tavsiye ediyorum canım.

    mahperi;inşallah en kısa zamanda kısmet olur gidersin.fotoları eklicem bi iki gün içinde

    YanıtlaSil
  4. aaaayyy yemeklerin fotografini koyma ölürüm burda açım arkadasim yaa açım alla alla yaaa :)))))))

    YanıtlaSil
  5. lolla uygun bi saatte eklicem yemek fotolarını:))oruç tutanları düşünyorum.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...