İzleyiciler

12 Ağustos 2010 Perşembe

ıslak kek



oruç tutanlar affetsin diyerek başlıyorum yazıma.

böbrek sorunum olduğu için ben tutamıyorum.

bu sabah yol çalışması yapan amcalar yüzünden erkenden uyandım.ya son günlerim işe başlicam eylülde.şööööyle bi uyuyayım diyorum olmuyo.
bende kalktım dolabı açtım kek yapmaya koyuldum.en sevdiğim kek;ıslak kek.

tarif isteyen varsa buraya TIKTIK:)
































nette gezicem diye çok az bi kısmı daha fazla pişmiş:)
hemen napıyoruzzz?
üstüne kakaolu puding yapıp döküyoruzzz,kusuru kapatıyoruzzz.

12 yorum:

  1. Mmmm enfes görünüyor. Bende uzun zamandan beri yapmıyorum. Özledim keki. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok muhteşem bir görüntüsü var. Çok leziz ve iştah açıcı.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. mahperi;teşekkürler.dene derim:)

    fuat bey;teşekkürler,eşinizin yaptığı yemekler kadar iddialı değil ama idare ediyorum:))

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor cnm ellerine sağlık, yine enerjik yemek tarifleriyle seni görmek ne kadar güzel ;)

    YanıtlaSil
  5. cecilia evet canım çokşükür aranıza döndüm kavuştum sizlere

    YanıtlaSil
  6. kekin leziz görünüyo, bayıldım, bu arada blogunu yeni keşfettim ve hemen izleyicin oldum, bnm de ikizimle açtığım bi moda blogum var, eğer bakmak istersen

    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. fashion passion;hoşgeldin.hemen bloguna uğricam.teşekkürler

    stil direktörü;saol bebişim.kpssm kötü geldi:(
    başka iş görüşmesi yaptım bi yerle anlaştım eylülde çalşmaya başlicam

    YanıtlaSil
  8. yapma ya sıkma canını yolun açık olsun kuzum

    YanıtlaSil
  9. saol edacım.hayırlısı diyorum avunuyorum,napalım

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...