İzleyiciler

23 Ağustos 2010 Pazartesi

kpss rezilliği-bu ülke adam olmaz-lanet olsun

kpss konusunda konuşmak istemiyodum.
buarada siyaset konuşmayıda hiç sevmem.
herkesin bi fikri vardır,oda kendine kalmalıdır mantığındayım(siyaset konusunda)

ama çıldırdım ya.
bu yılda yolsuzluk var yine!isteyen bi okusun
aynı evde oturan ve hep eş olanlar 120sorunun hepsini doğru yapmışşş.!!!

o kadar emek verdim-k.
boşa gitti

puanım çok kötü değil,ama atanmama yetmiyoo.
niye?
çünkü200biyoloji öğretmeni alıyolar.

o kadar açık varken...

şu haberle iyice sinirlendim.
geçen yıl43 ile biyoloji öğretmeni atanmışş.
ben80e yakın puanımla evde oturayım,özel sektörde iş arayım.


bazıları ise 43le atansın,ohhhh ya.

tek lafım var;
BUNU YAPANLARIN,BUNA İZİN VERENLERİN,HAKKIMIZI YİYENLERİN ALLAH BELASINI VERSİN.


23 yorum:

  1. üzülmeyin lütfen haksızlk adaletsizlik diz boyu ama pes etmemek gerek siz elinizden geleni yaptınız denediniz emek verdiniz içiniz rahattır ama onlar yani kopyacılar nasıl uyuyorlar aldıkları masaşları nasıl rahatlıkla harcayabilecekler bilemiyorumsiz ise alnınızın teriyle para kazanıyorsunuz çalmadan söürmeden kimsenin hakkını yemeden

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.haklısınız.
    ama insan hazmedemiyor.
    ben işimi bırakıp eve kapandım,emek harcadım hakettiğim puanı bile alamadım.

    benle aynı branş olan biri43le atanıyor,off of.

    bu ülkeden gidesim geliyo bazen

    YanıtlaSil
  3. cnm benim senin adına çok üzüldüm ve hakkı yenilen bi çok arkadaşımız adına, ama şaşırmıyorum artık, herşeyimiz yolsuzluk oldu yıllardır, dur diyemiyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam:(:( Üzülme canım ya bu ülke böyle bi ülke işte(!)
    Kızgınlığında çook haklısın, bunu yapanında yaptıranında 43le atananındaa...taaa...!!

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Çingi,bende aynen senin gibi düşünüyorum siyaset ile kafa bulandıranlardan aslında hiç hoşlanmıyorum.Senelerdir yazıyorum ancak bu sene işler değişti benim için artık bazı şeylerin açıklanması ters giden şeylerin gösterilmesi lazım tıpkı bu kpss sistemi gibi...
    45 puanla grafik mezunu arkadaşım kadroya alınıp öğretmen olurken ben 78 puanla iyot gibi kaldım ortada.Gelecekten hiç mi hiç ümidim yok.

    YanıtlaSil
  6. sana sonuna kadar katılıyorumm kimyacıyım 95 atamıs galiba gecen sene 10 kişi artık calısmıyorum ozel sektorde surunucem çunku bu devlet sıfırla bile adam atıyo kendılerındensen tanıdıgımız sıfırla atandı batmana sonrada istedıgı yere tayin oldu bencede ALLAH BELALARINI VERSİN.

    YanıtlaSil
  7. aynen hayatım aynı şeyleri bende yasıyorum su gunlerde..Rezillik diz boyu.Bide cıkıp ben ozelde calısmaktan memnunum oylesıne gırdım sınava ve 120 net yaptım demıs sözde 1. lerden birisi.su son 15 gundur ne yasıyorum nede baska bişi.Buna boşluk denıyor galiba...

    hersey o kadar acıkkı aslında polislerden sonra öğretmenlerde neden kadrolara yerlestırılmek ıstenmesın... işte ondandır kı gecen yıldan 15 kadar net fazlam var lakın gel görki puanımda zerre oynama yok :( sadece üzüldğümle kalıyorum. allah a havale etmek koolaya kaçmak gibi..sessimiz çıkmadıkca böyle devam edcık bu ısler :(

    YanıtlaSil
  8. cecilia:evet canım dur diyemiyoruz,sonumuzu merak ediyorum.

    nah a perfect day;evet bu ülke böyle:(( o atananı ve atatanı elime verseler ahh ah...

    YanıtlaSil
  9. içimden geldiği gibi;
    canım aynen.21 ile rehberlik öğretmeni atıyolar.bende 76 ile evde oturuyorum:(

    papatya;canım kaderimiz aynı.kimya biyoloji güya bu yıl çok alım yapacaktı.hepsi lafta kaldı.
    özel sektörde sürüncez gibi görünüyo.

    YanıtlaSil
  10. naki;canım benim bendede netler fazla puanım daha düşük!
    karı-koca 10çift 120 net yapmış eğitimden.daha ne denebilrki.

    haklısın Allah'a havale etmek kolay iş.ama bu ülkede adalet yokki.dava açılmış günlerdir takan yok.hala atama için işlem yapıyolar.

    işe yaricağnı bilsem gidip hemen dava açarım.

    YanıtlaSil
  11. Ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor işte. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  12. Torpilsiz işe alım için bu sınav yapılıyor güya...Herşey gibi buda amcının dışında

    YanıtlaSil
  13. aynen katılıyorum.bunada bulaştılar.

    YanıtlaSil
  14. 2003 yılında mezun oldum iyiki özel okullar var diyorum orda nefsimi körelttim de 5 yıl boyunca öğretmenliği doyasıya yaşadım .Ya olmasaydı?Düştüğümüz demiyorum şu devletin ösym nin düştüğü hale bak rezillik diz boyu .herşey ortada ama görmezlikten geliniyor :)

    YanıtlaSil
  15. ezelkızınodası;
    bende5yıl dersanecilik yaptım.öğretmenliği doyasıya yaşadım ama özel sektör şartları zor:(
    artık özel okul düşüncem seneye.

    YanıtlaSil
  16. Aynen katılıyorum, kardeşim de aynı dertten müzdarip, tüm yıl çalıştı ve kpss için dersaneye gitti, eve kapandı zavallım. 85-86 falan bekliyordu ve gelen puan 79.
    O kadar çok ağladı ki sonuçlar açıklandığı gün, hastaneye götürüp sakinleştici iğne yaptırmak zorunda kaldık... Bu haksızlığı yapanların yanına kar mı kalacak şimdi bu adaletsizlik...

    YanıtlaSil
  17. elvan kardeşin için çok üzüldüm.bize bunu yaşatanlar umarım cezasını çekerler.elimizden bişey gelmiyor.çıldırcak gibi oluyorum.

    YanıtlaSil
  18. cingifilli hepimize toptan geçmiş olsun. ben öğretmen değilim mühendisim bu sene ilk defa kpss ye girdim, oldukça da iyi geçti, kesinlikle 85 üstü bekliyordum ama çok altında aldım.Neye göre puanlama yapılıyor bilmiyorum ama işin içinde bir kanaat notu olduğu da kesin. Bırakayım özel sektörde sürüneyim daha iyi diyorum artık ne diyeyim... Ve duana sonuna kadar da katılıyorum!

    YanıtlaSil
  19. :(geçmiş olsun haklısın.
    bende 80üstü bekliyodum kanaat notu kullanmamışlar bende.sanırım huylarına gitmedim ondan!

    özel sektör sürünmesine bende devam edicem.hepimize sabır diliyorum.umarım dualarımız kabul olur

    YanıtlaSil
  20. sevgili cingifilli uzun zamandır blogunu sessizce takip ediyordum. kpss hazırlığı için uzun süre blogtan uzak kalmıştın,sınavını çok merak ediyordum,hatta sana mail atmayı bile düşündüm o derece yani:) ben de sınıf öğretmeniyim kpss'den 4yıl önce 86 puanla sözleşmeli atanıp 1yıl sonra kadroya geçebildim. kpss stresini,atanma koşullarını,işsiz kalma endişesini çok çok iyi biliyorum.bir sürü öğretmensiz sınıf ve bir sürü işsiz öğretmen varken bu öğretmenlerle öğrencileri bir türlü buluşturamıyorlar... ezberci eğitime hayır diyor ama öğretmenleri ezbere dayalı bi sınava tabi tutuyoruz... bunu da anlayabilmiş değilim...
    bu yıl kpss'ye giren herkes adına çok üzüldüm...en yakın zamanda hakkınız teslim edilir inşallah...
    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. hayat güzel;çok teşekkürler yazdıkların için.beni merak etmen ayrıca mutlu etti beni.istediğinde mail at canım.

    sen ne güzel atanmışsın çok iyi bi puanla.darısı başıma diyorum.
    bu yıl zor görünüyoo:(onedenle bi etüt merkezinde çalşcam bu yıl.umarım seneye atanırım.bu ülkenin halini anlamaya çalşmaktan vazgeçtim artık.düşündükçe sinirleniyorum:(

    iyi dileklerin için çok sağol.

    YanıtlaSil
  22. Umarım bir an önce çözüme kavuşur kopya skandalı ve atamanız yapılır...

    Kitapkolik.Net

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...