İzleyiciler

27 Ağustos 2010 Cuma

heyecanlıyım,mutluyum

az önce kocacım aradı.yazlığa gitmiyoruz,sana sürprizim var dedi!!
çok sordum söylemedi önce.
dışardaydım,eve geldim bi daha aradım,tabiki ısrar ettim(huyum kurusun çok meraklıyımdır:))

bi kaç soru sordum veee
KAPADOKYAAA dedim. bildiiim.

eren'le ilk flört günlerimizde üniv.de gezi vardı.daha 1ay olmuştu.çoğu arkadşımız gidiyodu bizede gelin diye ısrar etmişlerdi ve gitmiştik.

babamın klasik laflarına karşı gitmiştim.
o laflardan bi kaçını sıralıyorum;

*kızım kaç kere gittin oraya.
*ben sizi götürdüm,yine götürürüm.
*görmediğin bi yer olsa giderdin:)))...

babam aynı lafları alanya-antalya,sideve bütün gezilerde söyler:))

tamam haklıda.sağolsun annem-babam bizi ellerinden geldiği kadar farklı yerlere götürdüler,karadeniz hariç bi çok yere gittik.
bütün ege ve akdeniz kıyılarını gezdirme sebepleri bizi okul gezilerine yollamamakmıydı acaba??:)))



amann napıyorum ben.anılara daldım.

hemen kalkıp yazlık için hazırladğm çantayı döküp,kapadokya için hazırlık yapmam gerek.
bayılıyorum sürprizlere...
hadi papayyy

9 yorum:

  1. Ohh ne güzel!Ben de gezdim oraları ama yine giderim,yine giderim!İyi eğlenceler canım!

    YanıtlaSil
  2. sağol canım.haklısın çok güzel oralar.dönüşte fotoları paylaşırım kısmetse.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir sürpriz olmuş, sağlıkla, mutlulukla gez, gel ve anlat:)

    YanıtlaSil
  4. Oh sefan olsun!!! İyi gezmeler

    YanıtlaSil
  5. bol eglenceler iyi tatiller

    YanıtlaSil
  6. Yerinde olmak isterdim. Ne güzel her yeri gezmişsin. İyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  7. defalarca da gidilmiş olsa sürpriz sürprizdir.hele ki eş/sevgili tarafından organize edilmişse,ooh,mis!

    YanıtlaSil
  8. banu hanımcım çook teşekkürler,bol fotoğraflı bi yazı hazırlicam:))

    atölye kedi;saol canım.sefam olsun:))

    sevda;teşekkür ederim.

    mahperi;çok şükür canım.teşekkürler.

    sophie;evet canım aynen katılıyorum.mis mis:))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...