İzleyiciler

9 Ağustos 2010 Pazartesi

hayatı renklendirmek lazım


geçen haftasonu 2günlüğüne gittik yazlığa.amaa ben dayanamadım 1hafta daha kaldım.
yakın bi arkadaşımıda davet ettik 3gün bizde kaldı.super günler geçirdim.

yaz keyfine ağustosta başlayabildim.

arkadaşlara vakit ayırabilmek

dergilere,kitaplara gömülmek

filmleri arka arkaya izlemek

keyfli saatlerde güneşlenmek

bol bol yüzmek

annemin enfes yemeklerini yemek


gece dışarı çıkmak,eğlenmek,dans etmek,zıplamak...

hayatı renklendiriyo.
insan bi de hastalıkları yaşayınca hayata bakışı değişiyor.
daha sıkı sarılıyor.1dkyı bile boş geçirmek istemiyor.

yaşamınızı renklendirmek için kötü bişey atlatmayı beklemeyin.
sevdiğiniz insanları mutlu edin,
keyf aldığınız ne varsa yapın.
yorgunum deyip eve tıkılmayın.
gezin,tozun,hayatı ıskalamayın!

ah menekşe benim evde yetişirmi diye düşünmekten yıllardır almıyodum.ama aldım bi de baktım mis gibi çiçekler açtı yüzümü güldürdü.

minik bi tost-limonata ile mutlu olmayı öğrendim.


bu kıza ne oldu demeyin,akıl sağlığım yerinde:))

daha pozitif olmayı öğrendim o kadar.

öpüldünüz...

5 yorum:

  1. Neşe dolu ve pozitif olman çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. canım merhabalar bizde fklmng10 elmastayız,önümüzdeki hafta gitmeyi umud ediyorum,umarım bir gün tanışırız,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. aa ne güzel.bende haftasonu yine gidicem.haftaya ordayım.haberleşelim.görüşelim isterim

    YanıtlaSil
  4. Hep böyle kal tatlım sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...