İzleyiciler

26 Temmuz 2010 Pazartesi

sağlığımın kıymetini daha iyi anladım-eve dönüş

bi süredir yokum.çünkü sağlık sorunları peşimi bırakmadı.
bi önceki yazımda yazdığım kadar masum çıkmadı tahlil sonuçları!

sistit
mantar
böbrek taşı düşürmece
kalp sıkışması 
derken 2haftayı atlattım.
eşimin izni hayal ettiğimiz gibi geçmedi.
yazlıkta annemin-babamın-eşimin benim etrafımda dönmesi dışında herşey monotondu.

tüm hastalıklar üstüste geldi.
çok şükür şimdi iyiyim.evimize döndük.
malum getirilen çamaşırlar yıkanıcak.kocacım işe başlıyo ütüleri yapılcak.
işleri yoluna koyup hemen yazlık fotolarını paylaşcam.(hasta yatağımda balkondan izlediğim manzara+havuzdaki neşeli insanları niye çektiysem:))

artık bloguma kavuştum.kpss derdi bitti.ama ilk atamada atanamazsam diye bi iki iş görüşmesi yapıcam:(

işleri yoluna koyup,özledğim arkadaşlarıma bi kucak açmam gerek.sonrasında yeni projelerle eskisi gibi dolu dolu paylaşımlarla gelicem inş.

öpüldünüz...

18 yorum:

  1. Cok gecmi$ olsun! Umarim en yakin zamanda sagligina kavu$ursun canim.

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. Oooo, canım ya, ne bu hastalıklar böyle bu genç yaşta, ama şimdi iyisin değil mi... Kendine iyi bak, yorma kendini, sana sen lazımsın, herşeyin başı sağlık. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Berat Kandiliniz Mübarek Olsun.(Mevlam acil şifalar versin. Çok geçmiş olsun)

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Çook geçmiş olsun. Herşeyin üst üste gelmesi kötü olmuş. İyi olmana sevindim.

    YanıtlaSil
  6. çok gecmıs olsun cnm allah beterınden korusun..

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin canım vee çok geçmiş olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, Allah şifalar versin, yeni keşfettim bloğunuzu, başarılar.

    YanıtlaSil
  9. çooook teşekkürler.yazdıklarınız bana çok iyi geldi.şimdi daha iyiyim şükürler olsun.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun cingifillim! Uzun zamandır migrenim dolayısıyla bilgisayardan uzak duruyordum. Neler gelmiş öyle başına. Umarım artık iyisindir. Kalan ufak tefek rahatsızlıkları da tez zamanda atlatırsın.
    KPSS de bitmiş, atama bekliyorsun. O konuda da bol şans diliyorum. İnşallah herşey gönlünce olur. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. sihirlim çook teşekkürler.sanada çok geçmiş olsun.ah benimde migrenim ara ara çok zorluyor hayatımı.
    iyi dileklerin için çok teşekkürler.özlemişim gerçekten.sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil
  12. Canım çok geçmiş olsun!Umarım şimdi daha iyisindir!

    YanıtlaSil
  13. Canım geçmişler olsun, umarım şimdi iyisindir. Dikkat et kendine, bu tarz hastalıklar insanı yaz sıcaklarında daha kolay buluyo...

    YanıtlaSil
  14. çoooooook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. çoooooook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Çok geçmiş olsun tatlım.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...