İzleyiciler

1 Nisan 2010 Perşembe

Assortie'ye koşun indirim var!

kpss hayatımın gündeminde olabilir.nete az giriyorum ama en büyük keyfim alışveriş için zaman buluyorum:)
geçenlerde kurs çıkışı bi kaç mağazaya uğradım.
assortie super fırsat ürünleri getirmiş hemen faydalandım.

saatin üstüneki taşlar ışıldıyo ama belli olmuyo fotoda.
çanta ise tam yazlık.plajda bile kullanlır.

saat;25.90tl
çanta;9.90tl
tüylü kokoş kalem,1tl

ay şu aşağıdaki kolyeyide beğendim.batik ten.
ama 29.90fiyatı görünce fotoladım ben bunu 5liraya malederim dedim:))
(fotoya tıklayın büyüsün öyle bakın kolyeye)


öpüldünüz takipçilerim.by:)

16 yorum:

  1. çantaya bayıldım canım, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Şekerim iyi günlerde kullan hepsi çok güzellermiş.

    YanıtlaSil
  3. Cingifilliciğim özlüyorum seni renk katan yazılarını vallahi aklımdaydın bir mail atsaam hatrını sorsam diyordum inş. güzel gidiyordur herşey yolundadır. bahar gelmiş sizin oralarada belli cicilerin pek güzel :) güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  4. Çantaya bayıldım,o fiyata süper valla!Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  5. antigone;teşekkürler canım.

    atolye kedi;merci şekerim benim:)

    esracım bende inan seni özledim.bahar geldi havalar güzel tam gezmelik:(

    kitap kurdu;canım saol.haklısın fiyatlar harika.

    YanıtlaSil
  6. ay bayıldım hepsınee...çantadan baska var mıydı yarın bi koşu alıp geleyım :)

    bu arada zıyapaşa daki assorti dimi.sanırsam carrefour daki kapandı.

    YanıtlaSil
  7. canım ne güzel şeyler almışsın güle güle kullan
    özlettin kendini tatlım dön artık aramıza....

    YanıtlaSil
  8. Çantaya bayıldım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. canım bende çantaya bayıldım valla
    ne güzel bi çanta adanaya gelirsem bu çantadanda bulursam almayı düşünürüm kullanışlı bi çantaya benziyor kpps ye hazırlanıyorsun allah yardımcın olsun bütün girenlere başarılar diliyorum benim kızada selamlar..

    YanıtlaSil
  10. naki;bu çantadan başka yok:(ama çok indirimli ürün var.bende yarın yine uğricam:)ziyapaşadaki assortiye bi bak.öptm.

    mkblkonsept;teşekkürler.

    buarada bi aksaklık olmuş okuduğum 2kişinin yorumu burda görünmüyo.silmedim yani bilesiniz:(

    YanıtlaSil
  11. nane kokusu;teşekkürler.adanaya gelirsen uğricak yer çok:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. cingfillicim hepsi çok güzel cnm iyi yapmışsın kaçırılcak gibi dil, bu arada mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  13. aa çok uygun ve çok şık ben de assortie nin bazı takılarını çok beğeniyorum, bu saat hayatta kararmaz, assortie den aldığım takılara hiç birşey olmuyo ordan biliyorum:)

    YanıtlaSil
  14. cecilia merci şekercim.mimi almaya gelicem.:)

    asma bahçe;haklısın takıları super oluyoo

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...