İzleyiciler

5 Mart 2010 Cuma

mutfağım için yeni ciciler2






daha önce şu yazımda bi kaç cici eklemiştim.
ama foto.mak.şarjı bitti.sonra buldum.ama ev içinde mak.nemi kaybettim:))kısmet bugüneymiş.


üstteki çaydanlık şeklideki porselen demlik poşet altlığı(adı pek bi hoş oldu)BERNARDO'DAN


mini mutfak havluları;ŞOK MARKETTEN:)


pırıltılı meyvelik;adını unuttuğum bi yerden:)


aşık tuzluk-biberlik;ANNEMİN HEDİYESİ(JUMBO)
evdeki aşık biblolarda annemin hediyesi.onuda daha önce paylaşmıştım.bakabilrsiniz.


dolap içi örtüler;koçtaş


ahşap bulaşıklık;yakaladınyakaladın.com(daha önce şurda bahsetmiştim.)


10 yorum:

  1. çok güzeller canım iyi günlerde kullan sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar.. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok sevdim cicilerini :) iyi günlerde mutlulukla kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Minik minik te olsa yeni birkaç şey sanki bulundukları yeri tamamıyla değiştiryor gibi gelir bana, bilmem sana da öyle mi geliyor...
    Bu şirin cici şeyler mutfağını nasıl da şenlendirmiştir:)

    YanıtlaSil
  6. çok haklısınız.gerçekten içim açılıyo.bi iki farklı minik yeni eşya bile insanı mutlu ediyo,ortamın havası değişiyo sanki...

    YanıtlaSil
  7. tuzluk ve biberlik çok hoş^^
    aynısından gördüm keşke alsaydım ya:(

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...