İzleyiciler

5 Mart 2010 Cuma

leziz ve kolay muffini

tarif çok kolay.
tadı super.
çok kabarıyo.
beğenilme garantisi var:))

içindekiler;

1yumurta
3/4su bardağı şeker(1bardaktan az)
1/2su bardağı sıvı yağ(yarım bardak)
3/4su bardağı yoğurt(1bardaktan az)
2su bardağı un
1paket kabartma tozu
1çay kaşığı vanilya
tarçın,ceviz,üzüm,fındık(isteğe göre)

*ben hepsini denedim.
cevizli-tarçınlı olan favorim.

yapılışı;

şeker,yumurta çırp.yağ ekle çırp.
kalanları ekle karıştır.
minik kaplara yarısına kadar ekle.
*bu ölçüden 12tane yapılıyo*
pişme süresi20dk.

kocacımda çok beğendi.kardeşimde,annnem,babamda.
artık bıktırana kadar yaparım ben bunlardan:))

6 yorum:

  1. hiiiii banamı yaptın.mis mis

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık şekerim, kolay şeyleri her zaman sevmişimdir :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım. Ne güzel olmuş muffinler.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyorrr..

    bu arada
    hediyen var :)

    http://lifeandbaria.blogspot.com/2010/03/odul-mu-bana-m.html

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...