İzleyiciler

8 Şubat 2010 Pazartesi

mutfağım için yeni ciciler





kardeşimle mersin keyfi yaptık yine.alışveriş olmazsa olmaz tabi.
ama bu kez mutfağıma renk getircek şirin ürünler aldım.
eskiden sadece giyime para harcayan ben artık evime yeni bişeyler almaktan çok mutlu oluyorum.

yukarıdaki tepsiyi tantitoniden aldım.sizde sitesine uğrayıp bakın derim.

alttaki örtü ise englısh homedan alındı.ve bi alana bi hediyeydi.

bikaç parça daha fotolicaktım ama şarj bitti.artık başka bi gün eklerim.


17 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım keyifle huzurla :) alışverişsiz hayat düşünemiyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. çok ciciler güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. esraca;merci şekerim.alışverişsiz olmazzz:))

    poh poh perisi;teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. çok güzellermiş cnm :)) eve bahar gelmiş hehehehe :)

    YanıtlaSil
  5. Tepsi çok hoşuma gitti, güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. Yeni cicilerini güle güle kullan canım. Ben de örtüne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. tepsine bayıldım..örtüyeyse söze gerek yok :) çok ciciler. güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan şekerim.. :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler arkadaşlarım.daha güzelleri sizin olsun.

    YanıtlaSil
  11. cmmcımm özledikk nerelerdesinn umarım iyisindir..öptümm...:)

    YanıtlaSil
  12. Tepsiye bayıldım en çok!Güle güle kullan canım hepsini!

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler.merak etmeyin şekerlerim.az kaldı gelicem:))

    YanıtlaSil
  14. selamalr sitedeki hersey farklı gözalıcı ve guzel tuzluklara bayıldım cok tatlılar bende siteme beklıyorum sevgıler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...