İzleyiciler

18 Şubat 2010 Perşembe

bu yazım beni merak edenlere

canım arkadaşlarım bi süredir ortalarda görünmüyorum.
merak eden,mail atanlarda var.çok mutlu oluyorum:)
iyiki varsınız.

eşim iş için şehir dışına gidince anneme gittim,bi kaç gün öyle geçti.
sonra cenaze durumları oldu:(.şehir dışındaydım 1haftadır.
ve dün gece geldim.
şimdide evi toparlayıp,anneme gidicem:)ve artık derslerime düzenli vakit ayırıcam(inşallah.ne zaman çalışcam desem bişi çıkıyoda)




bi de fotomu ekledim.kaçıyorum şimdilik.
öpüldünüz şekerler.

14 yorum:

  1. Valla ben de merak edenlerdenim. Onun için yazını görür görmez yorum bırakayım dedim. İyi olmana sevindim canım. Bu arada, fotoğrafta çok hoş çıkmışsın:) Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. zeynepcim saol.

    sihirli yazılar;çok teşekkür ederim canım.o güzel yazılarındanda mahrum kaldım.en kısa zamanda daha sık uğricam.kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. başınız saolsunn.kolay gelsin canımcımm

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun.
    Bu arada fotoğraf çok şeker:)

    YanıtlaSil
  6. Canım ya bende bütün kitapları bitirdi nasılda azimli çalışıyor diyordum.Çok üzüldüm, Allah yakınlarına sabır versin, Allah rahmet eylesin.Bu kocaların işleride böyle işte ama sen şanslılardansın Anneciğin yakınmış ne güzel.

    YanıtlaSil
  7. başınız sağolsun canım... kendine iyi bak.. mucxxx

    YanıtlaSil
  8. bende şeker nerelerde diyoduuumm
    demek ders çalışıyorsun tabiki tatlım ders daha önemli inşalaah başarılı olur geçersin de bir an önce mezun olursun canım...

    YanıtlaSil
  9. kokosh;merci şekerim.

    tuana;teşekkürler arkadaşım.saol.

    atolye kedi;ahh nerde be güzelim.keşke çok çalışabilsem.kısmet olmuyo bi türlü.annemin yakın oturmamız büyük avantaj:)

    dominika;canım benim çook teşekkürler.öpüldün.

    serrpil;:))canım ben kpss için çalışıyorum.mezun olalı yıllaaar oldu.teşekkürler iyi dileklerin için.

    YanıtlaSil
  10. başınız sağolsun.. bu arada resimde çok güzel çıkmışın cnm :) fıstık tam hihi :)))

    YanıtlaSil
  11. meltemcim teşekkürler canım.çook merci:)

    YanıtlaSil
  12. Bu kudretli gecenin, bizlere hayırlara iyiliklere vesile olmasını temenni ediyor, mevlüt kandilinizi kutluyorum. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

    Afet Ergü

    YanıtlaSil
  13. geç oldu ama teşekkürler.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...