İzleyiciler

7 Ocak 2010 Perşembe

yün-boncuk-ıvır zıvırlarım için mekan düzenleme-2

bi süre önce dolaplarımın hepsini gün gün düzenlemiştim.
amaaa aldıklarım,yaptıklarım bitmiyor.
düzeni seviyorum.ama karıştırıp-kurcalamadanda edemiyorum.
bugün yine başladım hergün bi dolabımı baştan düzenlicem.

ilk günü yine ıvırzıvırlarımı koyduğum dolaba ayırdım.
daha önceki düzenleme burda.
o düzenlemede herşey açıktaydı.çabuk dağıldılar.

bu kez kutulama yöntemine başvurdum.şurda yaptığım kutulardan siyah olana yarım kalan işlerimi,beyaz olana yünlerimi koydum.





kumaşlarımın fazlasını kumaş çantama koydum astım.
tüllerimi,pullu kumaşlarımı ise el altında olsun diye kutulara koydum.
o terliğin ne işi var orda diyen varsa açıklayım;otelden süslenmek için alındı:))
 





bunlar örgü ve dikişte model çaldığım dergiler.




boyalarımda bunlar.guaj boyalarla super bişe yaptım.eklicemm.
boyalarımı koyduğum kutu geçen kış aldığımız puzzle ın kutusu.



en son halide şöyle;



yakından bakın;

 

8 yorum:

  1. Seni görünce bendeki yayıntıların "hadi sıra bizde" demeleri aklıma geldi.:) eline koluna sağlık, bende arada yapıyorum ama arası çok sürmüyor nedense...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık,bayıldım valla.. herşeyle ilgili malzemen var ne güzel ya :)) ben de çok meraklıyım ama hiçbir şeye vakit bulamıyorum :( daha dikiş kursuna gitcem ama ne zaman :) böyle bir dolabın içinden insan çıkmak bile istemez :)

    YanıtlaSil
  3. HMM ELLERİNE SAGLIK DERLİ TOPLU OLMUŞ VALLA SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  4. gelincik;benimde uzun sürmüyo bu düzenim:))

    meltem;canım bende yazın gitcem dikiş kursuna.şimdi vakit yok:(


    cansudere;saol canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. düzen başka bişey ya :) seviyorum organize olmayı her ne kadar annem çok dağınıksın dese de düzeni seviyorum ben güzel olmuş cnmcım ;)

    YanıtlaSil
  6. cecilia;bende annemin evindeyken aynı lafı duyardım:))ama kendi evin olunca daha farklı oluyo:))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor.. kurcalayasım geldi :)) bendeki dağınıklığa bir çare yok mu?
    :))

    YanıtlaSil
  8. dominika;gelim yardıma:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...