İzleyiciler

5 Ocak 2010 Salı

ton balıklı-havuçlu makarna:)

başlığı okuyan,ve şaşıranları biliyorum.
normaldir diyorum:))
e değişik şeyler denemeyi seviyorum.evlenene kadar yemek yapmayan ben şimdi çeşit çeşit yemek yapıyorum.
aradada uyduruyorum.
buda son uydurma makarnam:)

dolabı açtım baktım ton balığı var,önce salata yapcaktım.sonra fikir değiştirdim havuçda rendelenmişti atmak istemedim makarnaya ekleyiverdim:))


yanında rus salatası yaptım.biliyorum kalorili oldu:(


yapılışı;
soğanları iri doğrayıp,yağ ve salça ile kavuralım.
üzerine rendelenmiş havuçları,tuzu,baharatı ekleyip şöyle bi çevirelim

 en son tonbalığı ekleyelim.
haşlanmış makarnayı da ekleyip karıştıralım.

cingifilli'nin makarnası adını verdim:)

tadı güzeldi.
eşinin yada evdekilerin şaşkınlığına hazır olan denesin derim:)))

8 yorum:

  1. ımmm leziz görünüyor makarna bence öledir de ;) bu arada mayonezli her salataya hasta derecesinde tapıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. merci şekerim.biraz değişik ama güzel oldu.mayoneze bende hastyım ama çook kalorili ya:((

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. oyy bence harika gözüküyo:)

    YanıtlaSil
  5. makarnadan canım çekti..kahvaltı da yapmadım bak daha :)) bu arada şu ilk fotoğraf ne kadar güzel yaw :) çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  6. cnm eğer zahmet olmayacaksa hususi benim içni gitmeyeceksen bu hafta al başka zaman gittiğinde de olur acelesi yok yani:)
    2 tane kedili olandan istiyorum
    1 tane de yatak odasına duvarın ortasına fon olarak geçmek için siyah renkte olanlardan damask bir desen istiyorum eğer bulabilir de alırsan cok sevinirim.

    Ödemeyi nasıl yapayım?

    YanıtlaSil
  7. canım evime yakın zaten.kısmet olursa giderim bu cmt.
    2kedili alıcam.diğer anlatmak istediğini anladım ama pek o tarz yoktu.
    olsa benden kaçmazdı:))

    yatakodası için şirin bikız-erkek çoçuğu biribirini öpüyo olanı var(anlatışıma hayranım:)))

    adresini mail atarsan sevinirim şekerim.(ödeme kısmını duymamış olayım.minik bi hediyem olsun tatlım)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...