İzleyiciler

25 Ocak 2010 Pazartesi

sevgililer günü mim'i

sevgili şeker perisi beni mimlemiş,teşekkürlerimi iletip sorularıma geçiyorum.

1 - 14 Subat sizin icin ne ifade ediyor ?
 sevgilim canım eşimle geçirdiğimiz güzel günlerden bir gün.


2 - Sokaklarda ekmekten cok kirmizi gulun satildigi bu gunde
size de bir tane getiren yoksa kendinizi nasil hissedersiniz ? 

gül gelmediği için değil cidden beni seven biri olmadığı için üzülürdüm.
(eşimden önce hiç kimseyle sevgililer günü kutlamayan ben hep hüzünlü geçirirdim 14şubatları sevmezdim:))


3 - Bu zamana kadar aldiginiz Sevgililer Gunu hediyeleri icerisinde
basucunuzdan ayirmadiginiz hediye hangisi ?
kocaman bi ayıcık(elinde kırmızı kalpli-eline dokununca 'I love you' diyo:)
(ama 1,5yıldır evli ondan öncede5,5yıl beraber olan bi çift olarak 7yıldır aldığım her hediyenin yeri ayrı.
soruda başucumdan ayırmadığım sorulunca aklıma beyaz ayıcığım geldi)


4 - Bu sene sevgiliye ne almali ?
ahh ah hala netleştiremedim:(
bi de kocacım blogumu geziyo şimdi yazmasam sonra yazsam diyorum:(


5 - Peki size ne gelse dunyalar sizin olur ? :)
küçük şeylerle mutlu olmayı bilen bi eş olaraak dünyaların benim olması çok kolay.
eşimin harika tespitleri oluyo.umarım bu yılda öyle olur:)
(bu yıl için ne olacağını biliyorum sayılır.yazın çoook gitmek istediğim bi yer var,orada super bi tatil hediye edicek sanırım:))hııı bi de bi parfümü çok istiyorum.(KOCACIM OKUYOSAN BU KISMI ATLAMA:)))



(gitmek istediğim yeri yazmama nedenim YAKIN ARKADAŞLARIM(GÖRÜŞTÜKLERİM:))
çünkü blogumu çok sıkı takip ediyolar.yüzyüze gelince ne anlatsam gördüm-okudum diyolar.
bende karar aldım bazı şeyleri yazmicam:))
*blogger arkadaşlarım alınmayın.anlayın olurmu.artık lafımı bölen-biliyorum okudum diyen insanlar istemiyorum çevremde)


7 yorum:

  1. canım istediğin parfümü alman içni yardımcı olurum sıksık yurtdısı alışverişi yapıyorum sitede yazıyorum uygun alırız yurtdısından kart kullanmıyorsan ben senin için alırım :))) bu arada biz de askitomla 6 yılı bitirdik hala besbekarız:))) 2 yıl daha böyle gidecke belli ki hayırlısı diyelim hediye için güzel bir fikrim var mailden yazarım okumasın Eren bey:)

    YanıtlaSil
  2. allah birlikteliğinizi bozmasın ..beraber 80- 90 yaşlarınızı görün inşallah.. benim eşim 8 yıl önce vefat etti. 22 sene her sevgililer gününde bir bakara gülü gelirdi ama sekiz senedir bir semiz otu bile yok gelen Allah beraber yaşlanmanızı nasip etsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ewt cnm ya seni çok iyi anlıyorum, bende gezi anılarımı arkadaşlarıma yada tanıdıklarıma anlattığımda hiç heyecanlanmıyorlar, çünkü okumuş oluyorlar :)))) bende bazı şeyleri yazmasam diye düşünüyorum ama yine de yapamıyorum ehehehe

    YanıtlaSil
  4. Aman da cinfilli arkadaşım 14 Şubat'ı kutlayacakmış sevgili eşiyle:)) Daha nice nice güzel 14 şubatlar geçirirsiniz inşallah birlikte.
    Blog ziyaretleri meselesini dert etme. KPSS'ye hazırlandığını biliyorum. Dikkatini ona ver zaten şimdi sen. Daha sonra nasıl olsa gelirsin bloğuma, her zaman burdayız ya bir yere gittiğimiz yok:)) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Mutluluğunuz daim olsun canım.Cevaplar çok samimi zevkle okudum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. esraca;canım en kısa zamanda mail atıcam.ama parfüm isteyen beniiim:))

    sibel;teşekkürler.sizin için tam olarak ne diyeceğimi bilemedim.Allah hepimize hayırlısını versin.başınız sağolsun.

    meltem;canım artık kısıcam yazılarımı:))sende dene:)9

    sihirli yazılar;canım çok saol anlayışın için.ah bi bitsin kpss hergün her saat gezicem bloglarda:(

    şanslı;teşekkürler canım.saolasın.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...