İzleyiciler

7 Ocak 2010 Perşembe

remington saç düzleştirici

media markt indirim katalogunda görmüştüm.
yılbaşı öncesi49tl ye inmişti.
yılbaşı sonrası gittim 59tl olmuş fiyat.ama aldım çünkü gerçek fiyatı109tl.
ihtiyacı olan varsa alsın derim.
210a kadar ısısı çıkıyor.







.



plaka kısmı ince olduğu için ister dalgalı  saç yapalım,istersek düz.
ben çok beğendim ürünü..
benim saçalrımın doğal hali şurda var.
buna rağmen hemen düzleştirdi.
akşam çekildi fotolar.
aceleye geldi sadece ön kısmını denedim.2dkda dümdüz saçlarım oldu.






emektarım philips bu kadar yüksek ısılı değil.
bu kadar kısa sürede düzleştiremiyodu.

7 yorum:

  1. Aynı ürünü ben de kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.210 dereceye çıkması çok iyi ve çok güzel düzleştiriyor.

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerder kullan :) bendede remingtonunun teflon kaplı düzleştiricisi var 2-3 senedir devamlı kullanıyorum ve saçlarımı kırmıyo çok memnunum,aynı şekilde maşasıda var seramik ondanda çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  3. oo süper olmuş cnm benim saçlarım düz ama elektrikleniyor yani tam fönlü durması için kullanabilirim bu aleti, tavsiyen için teşekürler, mcx :)

    YanıtlaSil
  4. bu düzleştirici ve maşaları kim çıkardıysa ellerine sağlık..kuaför masrafım neredeyse bitti..acaip işime yarıyor..Benim düzleştiricim de eski model buna bakmak lazım..tşk.ler paylaşım için

    YanıtlaSil
  5. Braun almıştım bende şeker 5 sene oldu ama her tatilde saçlarım enfes oluyor sayesinde ama kısa saça daha kolay uzunken kollarım kopuyordu :)

    YanıtlaSil
  6. kitap kurdu;canım bende yeni denedim supermişşş.

    zeynep;canım aslında ben arada dalgalıda yapmak istiyorum bunla denerim olmazsa maşasınıda alıcam:))

    cecilia;ne güzel düz saçlısın!sen1dk da düzeltirsin o zaman:))

    nilgün;haklısın.bende kuaförde sıra beklemek,2güne bir föne gitmek istemiyorum.çok iyi bunlar.


    stil direktörü;edacım bende3sene önce philips almıştım ama ısısı160a kadar çıkıyo.benim saçı bastırmıyo:))

    YanıtlaSil
  7. Onla dalgalı da yapabilirsin dimi incelerde o da oluyor:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...