İzleyiciler

19 Ocak 2010 Salı

pudingli pratik pastacık





geçen hafta karşı komşum aşure getirmişti.e o kasenin boş gitmemesi gerek.
çorba koysam diye düşündüm usulüme gelmedi.
bende kendi kaselerimi ve komşumun kasesini aldım minik pastacıklar yaptım.




                                                                                    

  












YAPILIŞI;
1paket vanilyalı puding pişirilir.
kasenin en altına bi kaşık eklenir.üstüne bisküvi konulup,tekrar puding eklenir.muz eklenip,tekrar puding-bisküvi eklenir.
en üstüne muz,hindistan cevizi,renkli pasta süsü eklenir.
yarım saat beklenir soğunca komşuya verilir:))


16 yorum:

  1. Hamarat kız seni ... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. canımm bunlar ne güzeller böyle ayy midem gurul gurul oldu:) ellerine sağlık saçımı boyadım post yazdım bakabilirsin bol resimli :)

    YanıtlaSil
  3. Emeklerine sağlık canım, bende senin komşun olsam banada bir kase uzatabilirmisin :)) Görünce canım istedi şimdi yaf...

    YanıtlaSil
  4. şekerim bunun çikolatalısını yerim ve yaparım 3 yaşımdan beri :) bir paketi bitirebilirim yani öyle seviyorum. o bisküviler ne güzel oluyor değil mi:)
    kaç gündür tatlılar bana bakıyor ben tatlılara hadi yap diye , bak yapıcam birazdan gidip :))

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık demiş miydim :)
    ve afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun canım, yaratıcılığın gerçekten çok iyi :)) nerden aklına geldi böyle yapmak ellerine sağlık gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlarım çok teşekkürler.
    gelin komşum olun daha neler yaparım size:))

    YanıtlaSil
  8. annem bundan çok yapardı. kusana kadar yerdik.

    YanıtlaSil
  9. nefis görünüyor ahh ahhh diyette olmasaydım var ya :)

    YanıtlaSil
  10. stil direktörü;:))

    esmanur;canım çok şireli bi tatlı değil.bende diyet sütle yaptım

    YanıtlaSil
  11. anlaşılan bugün kaçamak yapacağım :)

    YanıtlaSil
  12. yap canım.sütlü tatlı hakkımız:))

    YanıtlaSil
  13. :) evet haklısın canım hem benim bahanemde var 7 aylık prensesime süt veriyorum arada bir kaçamak yapim dimi :)

    YanıtlaSil
  14. e o zaman hiç kısma derim:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...