İzleyiciler

23 Ocak 2010 Cumartesi

mimlendimm(içten cevaplarım bunlar)

roxelanne ve kitap kurdu beni mimlemişş.konumuz kendimizle ilgili ilginç7 özellik.
teşekkürlerimi sunup başlıyorum;

1-hayvanlardan çok korkarım.
(kedi,köpek,tavuk,civciv,tavşan farketmez:))))hepsinden korkarım)


2-uyum takıntım var!
 (ev içinde giydiğim pijamamla,çorabım,tokam bile uymalı)

3-alışveriş hastalığım var.
(1yüzük beğendim diyelim.aldım.o renk bişeyim yoksa eve ona uyan bi mont,çanta,hatta ayakkabı bile alıp tam kombinle dönerim,ee arada pişman da olurum:)))

4-her sınav öncesi ciddi karın ağrısı çekerim(en uyduruk sınava giderken bile:((

5-bi ortama kamera,gazeteci... gibi bişeyler geldiyse kesinlikle beni çeker!
(eşimle ünv.yıllarında sevgiliyken babamın haberi yokken adana tv.lerinin kameralarına,uzattıkları mikrofonlara,çalıştığım yerde birilerinden gizli gittiğim maçta fotolanıp ertesi gün gazetede,
hatta bahar şenliğinde ZAGA KAMERA ŞAKASINA yakalandım-hatta ekibe rica edip zorla kaydı sildirmiştik:)))

6-arkadaşlıklarımda çok özveriliyimdir.çok fazla iyiyimdir.hep dost kazığı yer yinede uslanmam.
(bi daha hemen güvenmicem-gereken kadar değer vericem klasik laflarımı söylr sonra unurut-darbe yemeye doyamam:(  )

7-çok cingifilli'yimdir.her eşyam süslü olsun,farklı olsun isterim-bende olan kimsede olmasın isterim:)).
(birinde(sevmediğim birinde) bende olan bişeyi görüp kullanmadığım çok olmuştur!

5 yorum:

  1. KİM ÇEKMEZ KI SINAV ÖNCESİ SANCI MANCIII

    YanıtlaSil
  2. Canım uyum takıntısı bendede vardır.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ah ah!Hayvanlardan ben de çok korkarım canım!Hepsinden hem de:)

    YanıtlaSil
  4. canım bir mimde benden sana;
    gelip alırda cevaplarsan mutlu olurum tatliş

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...