İzleyiciler

8 Ocak 2010 Cuma

Mango trençkot - çanta-tüylü ponpon yüzük

mango indiriminden bu kışta fazlasıyla faydalandım(kartın extresi gelince görücem:)))
bu akşam cem yılmazın yahşi batı filmine gittik.eğlendik,güldük.
eve geldik.trençkotum üzerimdeyken bi kombin ekleyim istedim.







çantada mango indiriminden.(mangoda çalışan arkadaşım sağolsun.ayakkabısını çıkarıp,vitrin içine girdi mankenden alıp bana pasladı:)))


minik tüylü top aslında tokaydı.koptu bende aldım yüzüğe yapıştırdım.böyle daha çok sevdim.

11 yorum:

  1. header resmi çok hoş çıkmış.:))

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    güle güle kullan aldıklarını. Yaratıcılığın sonu yok. Yüzük olarak çok daha güzel olmuş. Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. yüzük çok güzel..ben de yapıcam böle bitane:)

    YanıtlaSil
  4. içimden geldiği gibi;teşekkürler.

    bulbulun yeri;saol canım.sevgiler...

    zeynep;yap şekerim yakışır.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuşsun canım.

    YanıtlaSil
  6. cansudere;şekerim merci :))

    YanıtlaSil
  7. trençkotun rengıde kendıde çok güzel cingifilli güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  8. naki;teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  9. yüzük çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. yüzük çok güzel olmuş bayıldım.bende yapıcam :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...