İzleyiciler

19 Ocak 2010 Salı

makarna salatası

spora gittim solmazcığımla.dönüşte makarna salatasından bahsedince eve gelip hemen yaptım:))

















bilmem bu kadar fotodan sonra yapılışı yazmalımıyım:)
YAPILIŞI;

kornişon turşu-garninür ile,
başka bi kapta 4kaşık yoğurt 1kaşık mayonez-1diş sarımsak ile
ve en son
haşladığımız makarna ile karıştırılır.

afiyetle yenir:)

benim canım bugün spagetti makarna istedi.ama siz burgu yada farklı bi çeşitle yapabilirsiniz.
kola içmiyorum diye limonlu soda eşlik etti makarnama.

6 yorum:

  1. afiyet olsun şeker eline sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Afiyet şeker olsun. vallahi canım çekti.

    YanıtlaSil
  3. bende şu an makarna salatası yiyorum canım afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  4. dominika;merci şekerim:))

    atolyekedi;saol canım.gel buyur:))

    karabidikim;afiyet olsun sanada:)

    YanıtlaSil
  5. canım benim saol. olurdu aslında...

    YanıtlaSil
  6. çok severim cnm eline sağlık, yine harika yapmışsın ;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...